Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Mooi programma mannen! :thumbsup:

Ik moet even kijken of het in de planning past en hopelijk (als het lukt) word ik niet uitgejouwd met m'n tijdelijk BMW ...

Iedereen is meer dan welkom @Bakkertje !!

Ik denk dat Bram @Tuner111 wel een speciaal parkeerplekje voor je heeft.

ergens achter het pand of zo ;)

Neen hoor vooraan mag hij er gewoon bij :D

Denk dat er nog mensen komen met verschillende merken dan de VAG groep. Weet zo al Ford, Volvo, Mercedes :)

idd ! elk merk is gewoon welkom.. hoe meer zielen hoe meer vreugde !!

Oei! Hopelijk is er dan veel parkeerplaats achteraan dat pand :nailbiting::deuk:

Voor te pand is het genoeg plek !
 

Antera

Donateur
Ik wil even langs deze weg aangeven dat ik vcds aanpassingen zeker zal doen deze dag maar dat ik 20 minuten maximaal wil spenderen aan elke auto. Dit om iedereen aan de beurt te laten komen en zelf ook nog wat tijd te hebben op de meeting voor andere zaken.

De kosten die ik zal rekenen die dag is 20 euro per auto excl vim, lane assist en tsr.

Vim kan die dag ook geactiveerd worden tegen een vergoeding alleen lane assist niet omdat ik hiervoor altijd met de eigenaar wil rijden om te checken of alles werkt en meteen uitleggen hoe de werking ervan is.

Ook is het wenselijk om je lijstje met wensen al klaar te hebben alvorens ik je auto aan de laptop hang. Dit zorgt ervoor dat ik sneller de aanpassingen kan doen. Hoeveel aanpassingen ik kan doen in die 20 min is afhankelijk wat je wenst maar een stuk of 10 moet wel te doen zijn over het algemeen mits geen speciale aanvragen.
 

Tuner111

Forumguru
Ik wil even langs deze weg aangeven dat ik vcds aanpassingen zeker zal doen deze dag maar dat ik 20 minuten maximaal wil spenderen aan elke auto. Dit om iedereen aan de beurt te laten komen en zelf ook nog wat tijd te hebben op de meeting voor andere zaken.

De kosten die ik zal rekenen die dag is 20 euro per auto excl vim, lane assist en tsr.

Vim kan die dag ook geactiveerd worden tegen een vergoeding alleen lane assist niet omdat ik hiervoor altijd met de eigenaar wil rijden om te checken of alles werkt en meteen uitleggen hoe de werking ervan is.

Ook is het wenselijk om je lijstje met wensen al klaar te hebben alvorens ik je auto aan de laptop hang. Dit zorgt ervoor dat ik sneller de aanpassingen kan doen. Hoeveel aanpassingen ik kan doen in die 20 min is afhankelijk wat je wenst maar een stuk of 10 moet wel te doen zijn over het algemeen mits geen speciale aanvragen.

De lijst met aanpassingen zal bij me liggen voor de mensen die graag eens kijken wat mogelijk is :)
 

EdK

Forumguru
De auto is enigzins toonbaar voor d e meeting.
Waarschijnlijk zolang de deuren en ramen maar gesloten blijven zeker......
Ach zou bij mij ook zo geweest zijn hoor, als nu me matten vochtig worden hebben de planten een goedevoedingsbodem van alle opgedroogde modder die momenteel op en onder de matten ligt
 

Cordoba

Forumguru
Waarschijnlijk zolang de deuren en ramen maar gesloten blijven zeker......
Ach zou bij mij ook zo geweest zijn hoor, als nu me matten vochtig worden hebben de planten een goedevoedingsbodem van alle opgedroogde modder die momenteel op en onder de matten ligt

Zo erg niet, maar wel wat los zand, takjes en stukjes boomblad en dergelijke wat aan je schoenen blijft hangen. Interieur doe ik ook eigenlijk maar een paar keer per jaar, over het algemeen hou ik het gewoon netjes, dus ook niet zo hard nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan