Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Nog maar 3 weken en het is zover !!

Waar kijken jullie het meeste naar uit ? Dop het hieronder !

Vergeet niet dat je via BB-Carcare met de code “ Skoda Simply Clever ” aan -8 % leuke producten kan kopen voor je wagen te laten shinen op de meet & greet !

&

Dankzij Rennsport Chiptuning BVBA Mag ik op de meet en greet 1 x een Stage 1 Chiptuning weggeven en ook 3x een dynorun !!

Enkel wie naar de meeting komt maakt kans op deze mooie prijs !!
 

Spector

Forumguru
Ik ga mijn best doen om even langs te komen, ik zou dan wel mijn dochters mee hebben aangezien de leidinggevende een
dagje school heeft zaterdag en ik moet op tijd weer terug zijn in de regio Rotterdam (lees 16.30 uur) in verband met een handbalwedstrijd van de jongste.
 

Tuner111

Forumguru
Had er graag bij willen zijn maar door mijn ziekte kan ik voorlopig geen lange afstanden meer rijden, veel plezier voor allen die komen.

veel beterschap @Blacky ! hopelijk kan je in het najaar of volgend jaar eens komen :)


Ik ga mijn best doen om even langs te komen, ik zou dan wel mijn dochters mee hebben aangezien de leidinggevende een
dagje school heeft zaterdag en ik moet op tijd weer terug zijn in de regio Rotterdam (lees 16.30 uur) in verband met een handbalwedstrijd van de jongste.

Kom gewoon lekker af wat mee kijken babbelen ! met een rs ben je altijd optijd terug :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan