Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Wie komt er ? :
@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
@Franske
@JurgenM
@Jooo...
@Frank_Rapid Spaceback
@Jee13
@Mike (Skoda 1.8T)
@Duijzer
@philip
@RonaldSkodiaq
@Olivier
@Vrsfvd

Het weer komt goed ! :D iedereen heel hard duimen ;)

7315oh.png
 

Jooo...

Forumguru
Ik kom ook.. weliswaar met een vuile O3 met lelijke zwarte stalen (ondertussen licht roestende) jzanten onder, maar zal er zijn ;)

Ik dacht dat er een cursus "hoe was ik correct een wagen" was... misschien kan jouw wagen als te wassen model gebruikt worden? :D 2 vliegen in een klap. Aanwezig en rijdt je met een propere wagen naar huis. :cheer::yeah:
 

Joske

Forumguru
Ik dacht dat er een cursus "hoe was ik correct een wagen" was...
die cursus hoef ik gelukkig niet te krijgen.. maar zoals alles in het leven: het is niet omdat je weet HOE het moet dat je het dan ook DOET ;)

we zien wel, wie weet vinden de buren het niet erg om mijn nilfisk 's nachts te horen (gelukkig veel stiller dan die Kärcher-krengen) en kom ik alsnog met een propere bolide op de proppen.
 

Jooo...

Forumguru
die cursus hoef ik gelukkig niet te krijgen.. maar zoals alles in het leven: het is niet omdat je weet HOE het moet dat je het dan ook DOET ;)

:dankje: Ik betrap mezelf ook op het feit dat ik mezelf moet verplichten om mijn auto te wassen.

we zien wel, wie weet vinden de buren het niet erg om mijn nilfisk 's nachts te horen (gelukkig veel stiller dan die Kärcher-krengen) en kom ik alsnog met een propere bolide op de proppen.

Das niet te doen hé... ik denk dat Kärcher stofzuigers gemaakt zijn om te blazen, der komt meer lucht door het filter van de achterkant dan dat er aangezogen wordt in de buis...:fool:
 

Tuner111

Forumguru
Das niet te doen hé... ik denk dat Kärcher stofzuigers gemaakt zijn om te blazen, der komt meer lucht door het filter van de achterkant dan dat er aangezogen wordt in de buis...:fool:

heb nu ook een karcher hd.. maar de volgende word toch een kanzler ze :)
 

LT83

Forumguru
3.0tfsi is een lastig gevalletje qua uitlaat. Wordt extreem warm door de Supercharger, helemaal door het extra vermogen natuurlijk.
RVS zet behoorlijk uit als het warm wordt, en krimpt vervolgens weer....
Maar goed het zou inderdaad niet mogen, hopelijk eindelijk een structurele oplossing nu :D
 

Tuner111

Forumguru
Zaterdag is het zover… De meeting van het voorjaar !



Iedereen is welkom vanaf 11u
Adres van de meeting is Grote baan 80 te Sint-Niklaas, België

OPGELET: de parking van de meeting is voorzien naast de dealer bij bandencentrale Duerinck ( Grote baan 84)
De “goodiebags” zijn te krijgen (zo lang de voorraad strekt) bij me aan het onthaal in de garage als ook het invul formulier voor de wedstrijd van Rennsport…

Graag zou ik even met jullie de hele planning willen doorgeven en enkele praktische zaken.

Planning
11u
Start van de Meet & Greet 5.0
13u – 15u Demo Protech & Dent repair
14u Demo Ghost door CARlectra
15u Demo VCDS door Lowering (onze eigen mark van het forum)

16u Testrit met de Golf R gereden door mezelf (dus enkel mee te rijden)

17u Prijs uitreiking Rennsport

17u30 Groepsfoto

18u einde van de meeting

Doorlopend kan je ook een echte fotoshoot laten doen in een echte fotostudio van je wagen en dit volledig gratis ! OPGELET: BRENG EEN EIGEN USB STICK MEE zo kan je de foto’s mee nemen naar huis.

VOOR DE MENSEN DIE OVER ANTWERPEN KOMEN:
Gelieven de afrit 15 Sint-Niklaas te nemen. Afrit 15a haasdonk zijn er wegenwerken aan de gang en is de doorgang naar de dealer moeilijk.

Heel de dag kunnen jullie ook genieten van gratis drank en eten.

Auto wassen:
Voor de mensen die graag hun wagen even wassen voor het aankomen dit adres:
Prins Boudewijnlaan 39, 9100 Sint-Niklaas

Ook aan de allerkleinste hebben we gedacht. Er is een groot springkasteel voorzien waar de jongste onder ons zich kunnen amuseren !

Ik hoop jullie allemaal te mogen verwelkomen onder een stalende zon !

Tot zaterdag !
Groeten Bram aka Tuner111

Wie komt er ? :
@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
@Franske
@JurgenM
@Jooo...
@Frank_Rapid Spaceback
@Jee13
@Mike (Skoda 1.8T)
@Duijzer
@philip
@RonaldSkodiaq
@Olivier
@Vrsfvd
@Joske
@dirksan
...
 

JurgenM

Forumguru
Kijk er naar uit! Wel nog tijd zien te maken om de auto eens goed te poetsen, beetje verwaarloosd deze winter. :pardon:
Het weer is alvast een dikke +.
 

Cordoba

Forumguru
Wie komt er ? :
@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
@Franske
@JurgenM
@Jooo...
@Frank_Rapid Spaceback
@Jee13
@Mike (Skoda 1.8T)
@Duijzer
@philip
@RonaldSkodiaq
@Olivier
@Vrsfvd
@Joske
@dirksan
@Cordoba

Waarschijnlijk dat het lukt om te komen, en als het meezit misschien vrijdagavond tijd voor een snelle wasbeurt. Als er echter op één van mijn werklocaties iets gebeurt, gaat het niet lukken (moet vanwege tijdelijke afwezigheid van collega's in mijn eentje 2 locaties in de lucht houden).
 

Jee13

Forumguru
Ik dacht dat er een cursus "hoe was ik correct een wagen" was... misschien kan jouw wagen als te wassen model gebruikt worden? :D 2 vliegen in een klap. Aanwezig en rijdt je met een propere wagen naar huis. :cheer::yeah:
Ja
en Neem je zomervelgen mee Joris, dan doen we gelijk je zomerwissel, stilzitten is ook niets, LOL
 

Beauri

Forumguru
Heb mijn Skoda nog niet, ook moet ik helaas werken op de 23e, maar heb met plezier gelezen dat er een leuk georganiseerde meeting komt aanstaande zaterdag. Zal helaas de frieten en leuke demo's moeten missen, maar
hoop volgend jaar wel van de partij te mogen zijn.

Wens de deelnemers een heel fijne dag toe:)
 

Kurtje

Forumguru
Denk dat er nog mensen komen met verschillende merken dan de VAG groep. Weet zo al Ford, Volvo, Mercedes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan