Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
helaas de pakezels zijn uitverkocht :)...
1 van je bomen is ook goed :D:D

Mijn broer rijdt al een jaar of 2 met zijn kw dcc op zijn R. Hem niet horen klagen ..... enkel over de prijs :arghh:
En heeft ze nog zelf kunnen installeren. Maja zou spijtig zijn om dcc te hebben en dan een gewoon kitje te steken.
 

Tuner111

Forumguru
1 van je bomen is ook goed :D:D

Mijn broer rijdt al een jaar of 2 met zijn kw dcc op zijn R. Hem niet horen klagen ..... enkel over de prijs :arghh:
En heeft ze nog zelf kunnen installeren. Maja zou spijtig zijn om dcc te hebben en dan een gewoon kitje te steken.

mijn bomen moeten nog gaan bloeien :D

ik kan ook veren steken enkel... maar ik dacht bij mezelf.. eerst veren en dan niet content.. dan beter ineens goed laten doen :) de wagen gaat bij black sheep binnen.. een autoliefhebber in hart en nieren !
 

Tuner111

Forumguru
53279156_10218369835907561_715105732592140288_o.jpg


Nog een fotoke :)
 

s-line

Forumguru
Hoop dat je hem wel lekker laag maakt. Als het aan Black sheep ligt wel denk ik,hun houden ook wel van auto’s die lekker richting moeder aarde gaan. En dan bedoel ik geen 2/3 cm...;)
Jou auto verdient ook wel een minimale 5cm (6 mag ook)verlaging!
 

Tuner111

Forumguru
Hoop dat je hem wel lekker laag maakt. Als het aan Black sheep ligt wel denk ik,hun houden ook wel van auto’s die lekker richting moeder aarde gaan. En dan bedoel ik geen 2/3 cm...;)
Jou auto verdient ook wel een minimale 5cm (6 mag ook)verlaging!

doel is om de wielen mooi ik de kast te laten gaan.. maar de rijbaarheid moet hetzelfde blijven als nu. ik woon in een buurt waar teveel putten en bulten zijn :D
 

Kurtje

Forumguru
Mijne ligt een 5-6cm lager Bram, kunt nog perfect overal komen hoor...
Putten en hobbels ga je sowieso wel voelen :D
Gisteren bij DVX nog in een Golf meegereden met een KW DDC set, en da werkte goed hoor.
 
Bovenaan Onderaan