Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
Kan je een andere reden bedenken ?
Het zal wel om die reden zijn maar dan nog. Het feit dat hij het onzichtbaar maakt, pleit hem eigenlijk al schuldig. En denk dat je dat clevere ict-mannen dit niet ongedaan kunnen maken? Vind het persoonlijk belachelijk, net zoals iedereen dat hun privacy niet aangetast mag worden maar heel hun leven op facebook zetten.
 

dirkie996

Forumguru
Jullie kunnen een dik stukje zagen ze.. Veel erger dan mijn ex vriendin... Ik denk dat jullie beter samen eens gaan kaarten wat dat niveau is jullie gezaag.. Heb je niks nuttig te zeggen.. Gewoon ssst dan.. Snaveltjes dicht...
Heet dat hier “ Bram’s forum” misschien? Mag men geen vragen meer stellen? U werkt de nieuwsgierigheid in de hand, met uw geheimzinnigheid over uw maxi-dot, om u daarna geërgerd te voelen, als mensen vragen stellen.
Snaveltje dicht, vind ik nu ook niet zo beleefd. Het is hier tenslotte ‘n forum en daar worden nu eenmaal vragen gesteld.
 

philippe bakker

Forumguru
eerlijk waar ik had dat eigenlijk nog niet gezien. ik dacht das een optie dat je die kan uitzetten in een nieuwe RS. (ja weet ik veel). maar kom bram nu zijn we wel nieuwsgierig he
 

EdK

Forumguru
Jullie kunnen een dik stukje zagen ze.. Veel erger dan mijn ex vriendin... Ik denk dat jullie beter samen eens gaan kaarten wat dat niveau is jullie gezaag.. Heb je niks nuttig te zeggen.. Gewoon ssst dan.. Snaveltjes dicht...
Gewoon twee jurkjes voor die twee dames kopen......:cheer:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Daar stond z’n navi locatie op....en zulke dingen doe je natuurlijk alleen op een afgesloten circuit;)
Antwoord was al lang gegeven en uiteraard kon het alleen zijn navi locatie zijn.
Snap hem wel dat hij zijn thuislocatie niet bekend wil maken, je hoeft de kat niet bij de melk zetten ivm diefstal maar uiteindelijk met alle informatiebronnen op het internet zijn "privé"-gegevens zeer snel te achterhalen.
Dus tja ....
 

Tuner111

Forumguru
Next mod is ook besteld ze :)

KW DDC kit !

KW-DDC-ECU-Kit.jpg


word in mei onder de wagen gemonteerd :D
 
Bovenaan Onderaan