Inwendig reinigen kop TSI motor?

ertromp

Forumguru
Goede prijs daar in Sittard
Ben zelf een keer met een ander forumlid bij HBT wezen kijken
Jammer dat hij het blijkbaar niet meer doet
Is zo 3 uur werk dus dan is de prijs niet verkeerd daar in Sittard. Wel uithoek voor velen
 
Nee die 148 was ik bij HBT kwijt destijds.
En dat was walnut stralen. Heb wel 55% korting gehad zie ik op de factuur staan.. dus regulier zal 300 euro zijn dan..
 
Tja die Wendel de Joode heb ik destijds ook benaderd zag ik in mijn mail archief; die is wel 50 euro goedkoper nu dan destijds maar evengoed is het aan de stevige prijs ja.

Mijn 148 en 55% korting weet ik even niet meer hoe dat gegaan is. Ik denk op basis van forum vermelding een korting of iets destijds..
 

prosier

Forumguru
Tja die Wendel de Joode heb ik destijds ook benaderd zag ik in mijn mail archief; die is wel 50 euro goedkoper nu dan destijds maar evengoed is het aan de stevige prijs ja.

Mijn 148 en 55% korting weet ik even niet meer hoe dat gegaan is. Ik denk op basis van forum vermelding een korting of iets destijds..
Maar volgens mij is HBT dicht, dus helaas, moet iets anders vinden...
 

turboturbo

Forumguru
Mijn 148 en 55% korting weet ik even niet meer hoe dat gegaan is. Ik denk op basis van forum vermelding een korting of iets destijds..
Off topic natuurlijk, maar ik weet vrij zeker te herinneren dat Tom toen aangegeven had bij een informerend forumlid dat zijn tarief praktisch al een bodem prijs is en derhalve geen (groeps)korting kan doen. Bovendien kon hij niet meer dan een klein x-aantal klanten tegelijk bedienen op één dag, wat een groupbuy minder handig maakt. Én had hij niet bepaald te klagen over te weinig klanten/werk...

Blijft de vraag hoe jij dan 50% korting had gehad... :D
 
Laatst bewerkt:

prosier

Forumguru
TC Autotechniek, Sittard, 375,- incl btw + 84,70 voor een uur inbouwen en uitbouwen inlaattraject
Ferdy Snijders, Emmen, 600,- incl btw
Digicar, Doetinchem, 499,- incl btw
HBT, Swifterbant, 225 + 40 voor pakkingen, -> is gesloten
AutoDiagnose-Eric, Heerlen, 899,-
Service dealer Vaartland, Stolwijk, 450,- incl btw
Wendel de Joode Autotechniek, Goes, 395,- incl btw
JWA autoservice, Oud Beijerland, 895,- incl btw
AVS Auto's, Oud-Beijerland, 660,- incl btw
Vakgarage Verbree, IJsselstein, +/- 400,- incl btw
Autobedrijf Pouwels, Oss, 650,- incl btw incl pakkingen

More to come...
 

EdK

Forumguru
Tsja en waarom zou HBT nu dicht zijn ??
Misschien had hij het wel heel ergggg druk en had hij voor ons aantrekkelijke prijzen.
Maar klaarblijkelijk heeft hij toch te weinig berekend tov de anderen die klaarblijkelijk normale prijzen berekenen om bestaansrecht te hebben.
En zal dat uiteindelijk de reden zijn dat HBT nu niet meer bestaat ?
 

EdK

Forumguru
Zat net er nog eens over na te denken, maar misschien kunnen we wel bij Ali terecht ??
Die is met alles goedkoop en is allemaal top materiaal.. :pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

StefanAR

Forumguru
Tsja en waarom zou HBT nu dicht zijn ??
Misschien had hij het wel heel ergggg druk en had hij voor ons aantrekkelijke prijzen.
Maar klaarblijkelijk heeft hij toch te weinig berekend tov de anderen die klaarblijkelijk normale prijzen berekenen om bestaansrecht te hebben.
En zal dat uiteindelijk de reden zijn dat HBT nu niet meer bestaat ?

Ben in oktober nog bij hem geweest voor een inlaatreiniging, en hij heeft ook uitgelegd waarom hij zou gaan stoppen. NIET omdat het slecht gaat met de zaken, wel vanwege andere privé omstandigheden en dat hij wellicht andere uitdagingen gaat zoeken buiten de autotechniek.
 

prosier

Forumguru
TC Autotechniek, Sittard, 375,- incl btw + 84,70 voor een uur inbouwen en uitbouwen inlaattraject
Ferdy Snijders, Emmen, 600,- incl btw
Digicar, Doetinchem, 499,- incl btw
HBT, Swifterbant, 225 + 40 voor pakkingen, -> is gesloten
AutoDiagnose-Eric, Heerlen, 899,-
Service dealer Vaartland, Stolwijk, 450,- incl btw
Wendel de Joode Autotechniek, Goes, 395,- incl btw
JWA autoservice, Oud Beijerland, 895,- incl btw
AVS Auto's, Oud-Beijerland, 660,- incl btw
Vakgarage Verbree, IJsselstein, +/- 400,- incl btw
Autobedrijf Pouwels, Oss, 650,- incl btw incl pakkingen
RB techniek, Hoogeveen, 300,- incl btw en incl pakkingen
B van Riel, Tilburg, 350,- incl seals/pakkingen

Dus, gaat een dagje Hoogeveen of Tilburg worden! De laatste 2 spreken mij het meeste aan. Op fb veel info.
 
Bovenaan Onderaan