Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Jack76

Actief lid
De plaat gaat je niet teleurstellen. De BBS velgen denk ik ook niet maar dat blijft afwachten en een kwestie van smaak. De 110pk rijd lekker. Dsg heb ik geen ervaring mee. Vind je keuze reuze :D
 
c25744c7a183b3ddd440888d76c9c32d.jpg
2b9cdc9af4aa0bd470d63f1bb4020c78.jpg
 

AiKoiN

Senior Member
weet iemand zo of het mogelijk is om bij de FC3, achter af licht/regen sensor in te bouwen en de knop te vervangen van de lichtschakelaar ?

zie dat het veelal kan bij VW/Audi dus dacht ik waarom niet bij SKODA :)
 

50tintenfaab

Senior Member
Naar aanleiding van de vraag van @Hetzer naar artikelnummers voor accessoires voor de nieuwe Fabia, zal ik hier op frequente basis nieuwe artikelen en hun nummers plaatsen. Om het overzichtelijk te houden, ben je er blij mee, like het dan... ben je op zoek naar een ander artikelnummer van iets dat er niet tussen staat, stuur me een pm ;).

Ik wil dus een poging doen een zuiver informatief topic op te bouwen.. wish me luck ;) :D

Elk nieuw bericht zal een serie artikels zijn en hun artikelnummer. Prijzen kan ik helaas momenteel nog niet zien.

grtn

Joske

Toevallig al een lijst beschikbaar voor het facelift model? :)

Voorkeur gaat uit naar de usb poorten in de armsteun achterin (wil ik inbouwen voor de kids)

De nieuwe veiligheidssystemen zoals de dodehoek herkenning en verkeer van achter

En de "zwarte" dakhemel betreft de MC HB

Led achterlichten zijn we al mee bezig

Vanmiddag heb ik de sensor voor lege Ruitensproeier tank ingebouwd

Zit nu te wachten op de volgende upgrade
 

royb95

Forumguru
de usb poorten zitten ook vast aan de armsteun voorin.
Deze zijn wel in te bouwen in een PFL fabia maar dan moet je wel de module hebben voor achter speakers en El-ramen.
Achterlichten moet je denken aan ongeveer 400 euro incl coderen.
LED achterlichten heb ik zelf al in mijn fabia zitten namelijk
 
de usb poorten zitten ook vast aan de armsteun voorin.
Deze zijn wel in te bouwen in een PFL fabia maar dan moet je wel de module hebben voor achter speakers en El-ramen.
Achterlichten moet je denken aan ongeveer 400 euro incl coderen.
LED achterlichten heb ik zelf al in mijn fabia zitten namelijk


ik heb vooraan 1 usb poort voor de rest niks , heb achter speakers en elec ramen achter

ok 400€ weet voor wat gespaard , maar jij hebt deze maar die is nog maar net uit
 

Andyk

Lid
Zie geen kabels e.d. benoemt. Zouden deze er dan toch al in zitten? voor de achter speakers.
Kan iemand dit bevestigen?
Heb namelijk in mijn Fabia achterin geen speakers zitten. Zou natuurlijk een leuke upgrade kunnen zijn, mits er kabels zitten uiteraad..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan