Mijn Skoda App issues

Ja.Vandaag een update opgehaald en het is niet te geloven maar een paar dingen werken weer. Ik kan nu zien waar mijn auto staat, maar er zijn nog heel veel zaken die niet werken. Desondankshen ik heb weer een beetje hoop dat het goed komt.
 
Vervelend om te vernemen dat u nog problemen ervaart met de ŠKODA app.
Update 1.4.2 is inmiddels doorgevoerd. Met deze release verbeteren we de stabiliteit van de app en voorkomen we dat u wordt uitgelogd indien er geen connectie is of voertuiggegevens niet kunnen worden opgehaald. Daarnaast is de voertuiglocatie weer zichtbaar op de kaart. Binnenkort volgen meer updates.

Ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor de overlast. Hartelijk dank voor uw geduld.

Dat bericht heb ik vandaag ontvangen. Dat geeft weer een beetje hoop!!
 

35mmfilm

Nieuw lid
Hallo,
Ik heb vandaag de laatste update geïnstalleerd.
Ik kan nog steeds niet inloggen. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, de verificatiecode ingevuld en gecontroleerd.
daarna twee keer het nieuwe wachtwoord ingevoerd en "bevestig" ingegeven.
Daarna verscheen "U wordt ingelogd, een ogenblik geduld s.v.p." Toen werd het stil aan de overkant.
Na 10 minuten wachten nog een keer "bevestigen" gedrukt toen kwam de mededeling "U heeft één keer een foute verificatiecode ingevuld" SSSSSHHHHH...….TTT
Ook met de geupdate App is alles hetzelfde gebleven, bij mij werkt de app in het geheel niet!!!

BTW De app staat nu als "Connect mijn Skoda" in play store.
 
Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Donateur
Hallo,
Ik heb vandaag de laatste update geïnstalleerd.

Ik heb hetzelfde op Android Huawei 10 lite.
Pon adviseerde mij eerst de oude app geheel te verwijderen.
Dat ga ik doen, en daarna zal ik een herstart maken, voor alle zekerheid.
En dan opnieuw installeren. Pffff. Wat betalen ze voor al dat werk?

grts en óók sterkte

edit:

Het werkt! Na bovenstaande uitgevoerd te hebben kwam ik zo in de app.
Kon ook Parkmobile weer activeren.
Morgen kijken of de rest ook functioneert.

Maar het blijkt dat de oude app niet goed overschreven wordt, klungelwerk nog steeds aldus.
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Bij mij werkt het nog steeds, nu al enkele weken weer probleemloos.

Zie je ook dat alle onderdelen groen zijn? Bij mij zie ik alleen Remblokken en Airbags groen, de rest geeft geen status. In de oude app was dit wel zo. Ook toen er wat was met de airbags vond hij alles de airbag groen. Verder komen de meldingen van deuren open, auto in beweging meestal veel te laat en zijn ze eigenlijk nutteloos. Ook zie ik het slotje niet open als de deuren open zijn. Als laatste mis ik nog heel veel ritten. Ik ben dan ook benieuwd wat er bij jou anders zou zijn dat alles probleemloos werkt. Check eens de dingen die ik hierboven beschrijf. Ben heel benieuwd.
 
Het inloggen lijkt in ieder geval beter te werken. Ik zie alleen de remblokken groen. Ook heb ik het idee dat de serviceindicatie (datum wanneer je onderhoud nodig hebt) beter werkt, want hij staat niet meer op "vandaag" maar op een datum die logisch is gezien de kilometerstand en het gemiddelde aantal kilometers per week.

Hoewel duidelijk niet alles werkt is het al heel fijn dat het inloggen goed gaat!
 

fanSkoda-VW

Donateur
Ik heb nog niet alles gecontroleerd.
Maar nee, de remblokken en het slotje zijn nog steeds grijs bij mij.
Dat is idd wat ik mij afvroeg, wisselt het symbool van open naar dicht of is er een kleuraanduiding. Het laatste dus.

grtss
 

Spector

Forumguru
Update geïnstalleerd en na wat opstart problemen, ik kon niet inloggen / code werd niet herkend, lijkt alles weer te werken. Alleen bij laatste ritten van vandaag en gisteren nog geen gemiddeld verbruik en rijstijl score en ook bij mij zijn alleen de remblokken groen en blijft de rest grijs.
 

CDK

Forumguru
1) Zie je ook dat alle onderdelen groen zijn? Bij mij zie ik alleen Remblokken en Airbags groen, de rest geeft geen status. In de oude app was dit wel zo.
2) Verder komen de meldingen van deuren open, auto in beweging meestal veel te laat en zijn ze eigenlijk nutteloos.
3)Ook zie ik het slotje niet open als de deuren open zijn.
4)Als laatste mis ik nog heel veel ritten.

1) ik heb 3 onderdelen groen, de rest niet. (Bandenspanning, Remblokken, Motorstoring) In de oude app was er bij mij niets groen.
2) pushmeldingen komen na circa 1 minuut en zijn dan te laat in geval van diefstal, want dan is de é auto reeds uit het zicht. Ik denk alleen dat het nooit veel sneller zal worden qua berichtgeving.
3) slotje werkt inderdaad nog niet, dat had ik nog niet opgemerkt.
4) bij mij staat alles weer terug vanaf de eerste rit.
 

Pendragon

Forumguru
1) ik heb 3 onderdelen groen, de rest niet. (Bandenspanning, Remblokken, Motorstoring) In de oude app was er bij mij niets groen.
2) pushmeldingen komen na circa 1 minuut en zijn dan te laat in geval van diefstal, want dan is de é auto reeds uit het zicht. Ik denk alleen dat het nooit veel sneller zal worden qua berichtgeving.
3) slotje werkt inderdaad nog niet, dat had ik nog niet opgemerkt.
4) bij mij staat alles weer terug vanaf de eerste rit.

1) Dan was dat bij je oude app ook nooit goed :D Bij mij was daar alles groen en ook rood wanneer er iets mis was. Gehad met bandenspanning omdat er een band lek was.
2) In de oude App kwamen mijn push meldingen binnen een halve minuut nadat ik bijvoorbeeld de deuren open deed, dat is nu zeker niet meer zo.
3) Die vind ik juist bij afstand zo handig, want soms denk ik, oh shit heb ik de deuren wel op slot gedaan. Daar ik kessy heb en dus niet op een knop hoef te drukken vergeet je het nog wel heel af en toe
4) hoe lang is dat terug dan? Bij mij gaat hij terug tot 14 mei en dan daarvoor heb ik nog 1 entry in februari, alles ervoor en tussen die tijd is weg.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb nog niet alles gecontroleerd.
Maar nee, de remblokken en het slotje zijn nog steeds grijs bij mij.
Dat is idd wat ik mij afvroeg, wisselt het symbool van open naar dicht of is er een kleuraanduiding. Het laatste dus.

grtss

Bij het slotje was het in de oude app open/dicht, voor de andere onderdelen is het groen/rood (en misschien oranje, maar dat weet ik niet meer).
 

35mmfilm

Nieuw lid
Vandaag maar weer eens een poging gedaan.
Eerst de oude app verwijderd, toen de nieuwe (ge-update versie) app gedownload.
Opnieuw een nieuw wachtwoord opgegeven (na ontvangst verificatiecode) op "bevestigen "gedrukt even 10 minuten wachten en opnieuw een teleurstelling. Ik kan gewoon niet inloggen ( niet op mijn telefoon en niet op mijn Samsung Tablet).
 
D

Deleted member 24009

Nieuwe ergernis sinds laatste update: krijg af en toe de melding dat de inlogcode niet juist is.....terwijl ik zeker weten de juiste intype. Pffff......
 

Pendragon

Forumguru
Hier hetzelfde. Pin code klopt niet... Nou dacht het wel... Meldingen krijg ik nu ook weer niet.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan