Nurburgring editie 2018 - 30 Juni 2018 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Net zoals vorig jaar gaan we gezellig met zen allen een dagje naar de ring op "30 Juni 2018"


Planning (voorlopig):
  • Vanaf 9 uur komen we samen op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland
  • Rond 10 uur vertrekken we naar de ring (route word nog aan gewerkt, word iets anders dan vorige keer)
  • eens aangekomen gaan we gezellig samen de ring verkennen
  • rond de middag gaan we dan kijken om samen iets te gaan eten bij 27 Ventisette Deze passeren we onderweg.
  • Ook gaan we eens Apex bezoeken en Misha eens dag zeggen.

inschrijven kan tot 29 juni 2018. inschrijven kan je doen door je forum naam @.... onder "wie gaat er mee" te schrijven.

ik hoop op goed weer & een mooie opkomst.

Facebook: https://www.facebook.com/events/442890829458521/

Grtz, Bram

Wie gaat er mee ?:
@Tuner111
@boontjeRS (ovb)
@Caby
....
 

Caby

Forumguru
Ik sta er al op zie ik :D
Was super leuk vorige keer. En ondanks de regenachtige weersvoorspellingen scheen de zon bijna de hele tijd. Laat u daardoor dus niet afschrikken. Het Eifel gebied is moeilijk te voorspellen. ;)
 

Caby

Forumguru
Je bepaalt vooral zelf hoe veilig of hoe gevaarlijk je rond de ring gaat. Het is ook niet verplicht om erop te gaan ;)
Die 'crash' filmpjes zie je nu eenmaal vaak omdat het spectaculair is en omdat er 99% kans is dat er een camera op staat te kijken. Op de openbare weg gebeuren ook elke dag 10-tallen ongevallen maar daar wordt niets over gezegd omdat we het niet kunnen zien. Meeste mensen die op de ring rijden zijn ook een pak alerter dan normaal. Je hebt hier en daar wel een cowboy er tussen zitten maar die zijn er ook op de openbare weg.
 

Tuner111

Forumguru
Super tof om zoiets te organiseren! Zat vol bewondering te kijken naar het filmpje.

Hoe toevallig.. zag vandaag nog een ander filmpje over de ring voorbij komen. Dat is altijd minder!

https://www.autobahn.eu/8061/video-de-nurburgring-is-weer-open-dus-iedereen-crasht/

Ik wilde al vragen; is dat Mischa, maar inderdaad.. ik zag het al in je bericht staan.

Wat voor speeltje heeft hij tegenwoordig dan?

zoals @Caby het zegt je maakt het zo gevaarlijk je zelf wil, je moet vooral je eigen kunnen kennen en zeker niet er over gaan. Want dan gebeuren er ongelukken zoals je ziet in het filmpje...

Misha heeft geen eigen speeltje meer, maar hij is wel taxi chauffeur van apex in de m3 schirmer.. Wat een wagen :O :D
 

peterhuppertz

Forumguru
Ik heb genoeg zelfvertrouwen om me in een auto met antisociaal veel PKs door het verkeer te begeven, als de auto maar een beetje dociel is, en netjes reageert op rustig-aan doen.

Ik heb genoeg zelfkennis om een auto van 1255 kilo, met 160pk, zonder enig voorbehoud NIET de sporen te geven op een circuit. Daar ben ik niet voor opgeleid, en ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat ik daar een speciaal talent voor heb. Toen ik nog jong was, heb ik met enige regelmaat de voetsteunen en af en toe een knie aan de grond gereden in Les Combes, maar dat was vijfendertig jaar terug, op twee wielen, en de Groene Hel lijkt me toch echt different cook.

Ik zou het best wel eens leuk vinden om die Nordschleife in het echt te zien, maar ik zou dan een rondetijd van 20 minuten neerzetten. Op z'n snelst. Waarbij ik dus alle fatsoenlijke Ringpiloten, maar ook alle petjes, continue in mijn nek zou krijgen... dus dat gaat 'm niet worden denk ik.

Ik zal eens kijken of het er die zaterdag van gaat komen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
zoals @Caby het zegt je maakt het zo gevaarlijk je zelf wil, je moet vooral je eigen kunnen kennen en zeker niet er over gaan. Want dan gebeuren er ongelukken zoals je ziet in het filmpje...

Misha heeft geen eigen speeltje meer, maar hij is wel taxi chauffeur van apex in de m3 schirmer.. Wat een wagen :O :D

Is ook niet mijn intentie geweest om voor te doen komen alsof jullie er als gekken rijden..

Het laatste gedeelte van @peterhuppertz sluit meer aan bij mijn verhaal.. degene die wél denken dat ze het kunnen en jou in je zuurverdiende bolide, gestyled naar eigen smaak, voorbij proberen te komen op alle mogelijke wijze.

Laten we hier overigens geen discussie van maken, wil het graag hierbij laten.

Ik zou de ring ook nog wel eens in het echt willen beleven, lijkt me geweldig. Leuk voorstel dus!

Damn, die Misha heeft het goed voor elkaar dan! Opvolger van Sabine Schmitz? Ik ken Mischa nog van de SBO sprint scooter scène. Daarna heeft hij ook nog een tijd lang dingen gedaan voor GoFast.
 

sitechris

Donateur
Vorig jaar vond ik eea heel gezellig maar vond ik het rijden in colonne af en toe frustrerend. Je bent vooral heel erg langzaam onderweg. Is dat nu weer het plan of is het vrij rijden naar de locaties?
 

LT83

Forumguru
Eens met Chris, het was echt een topdag qua gezelligheid vorig jaar!!
Het rijden ging echter wat langzaam, ik moet bekennen dat ik ook vrij snel de groep kwijt was :(
@koreaan en ondergetekende hebben toen de alternatieve route genomen ;)
 

Tuner111

Forumguru
Vorig jaar vond ik eea heel gezellig maar vond ik het rijden in colonne af en toe frustrerend. Je bent vooral heel erg langzaam onderweg. Is dat nu weer het plan of is het vrij rijden naar de locaties?

ik heb dit jaar weer een leuke route samengesteld :) de bedoeling is om samen naar de doelen te rijden. maar anders dan de vorige jaren laat ik wel de keuze's tussen samen naar de doelen te rijden of om vrij te rijden naar de doelen en daar dan te wachten.

ik weet dat vorig jaar dat soms frustrerend was voor sommige mensen :) daarom dat ik nu de keuze laat aan de mensen ;)

de route word later vrijgegeven :)
 
Bovenaan Onderaan