Nurburgring editie 2018 - 30 Juni 2018 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Beste Mensen,

Zoals jullie weten gaan we op 30 juni 2018 naar de Nürburgring. tijdens dat bezoek gaan we ook een bezoekje brengen aan apex & natuurlijk "misha ofwel boosted boris".

Nu de vraag, ik heb de mogelijkheid gekregen om Club Apex te hebben om daar te gaan eten en drinken en ook een instructie cursus (theorie uitleg). Naast dit zijn er ook speciale prijzen voor de taxi ritten en als je graag een instructeur mee hebt als je op de nordschleife gaan zijn dit ook aan verminderde prijzen.

De prijs voor Eten+Drinken & de instructie cursus (theorie uitleg) in club apex zou +-30 euro p.p. zijn.

De prijs voor een taxirit in de BMW M3 Schirmer GT is normaal 269 euro prijs nu is 242.10 euro en dit dan delen door 4 = +- 60 euro p.p
Apex_Nuerburg_Ring_Taxi_BMW_M3_Schimmer_1.jpg


De Prijs voor een taxirit met de McLaren 720s is normaal 299 euro nu = 269.10 euro
mclaren_03.jpg


De prijs voor een instructeur met je eigen wagen is normaal 49 euro nu = 44.10 per lap/ronde

ook als je een wagen wil huren van hun gaat er 10% van de prijs af . zie hun prijslijst: https://www.apex-nuerburg.com/wp-content/uploads/2018/03/Apex_Nuerburg_pricelist.pdf


Nu de vraag wie heeft er interesse in dit ? indien er veel interesse zou zijn kan ik dit regelen. bij geen interesse zou ik het gewoon laten zoals de vorige jaren.

En dan nu de rit die we gaan rijden naar de ring: https://goo.gl/aynZLP (samen met @Caby aan gewerkt)

Voorlopige planning van de dag:
  • Om 9 uur komen we samen op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland
  • eens aangekomen gaan we gezellig samen de ring verkennen
  • rond de middag gaan we dan kijken om samen iets te gaan eten bij 27 Ventisette Deze passeren we onderweg. (word vervangen bij interesse door naar club apex te gaan voor eten en drinken + instructies)
Vermeld even je naam als je mee gaat + als je voor het aanbod bent: Pro club apex aanbod
als je tegen het aanbod bent: contra club apex aanbod

Groetjes, Bram aka Tuner111
 

Caby

Forumguru
Super initiatief Bram! Ik ben voor het eten+drinken+theorie gedeelte. De taxi moet je wel delen door 3 denk ik ipv 4 tenzij je achteraan met 3 mag zitten wat ik toch wel betwijfel (veiligheid). Dan komt het op €80/pp uit wat ik persoonlijk liever zelf uitgeef aan een rondje of 3. Maar ik vind het wel een super leuk idee voor degene die dat willen meemaken. M3 Schirmer is een beest! De on-the-lap instructies zijn ook wel interessant.
 
Bovenaan Onderaan