Nurburgring editie 2018 - 30 Juni 2018 - Inschrijvingen

RefleCs

Forumguru
Wie gaat er mee ?:
@Tuner111 + Pro club apex aanbod
@boontjeRS (ovb)
@Goofy@5E (ovb)
@Witte76 (ovb)
@Kurtje (ovb)
@Caby + Pro club apex aanbod
@bjorn_van_velthoven_ + Pro club apex aanbod (+ eventueel wel interesse in een ronde BMW M3 Schirmer)
@JurgenM + Pro club apex aanbod
@Badsloefke + contra club apex aanbod
@Erik + contra club apex aanbod
@RefleCs (ovb 2 pers) + Pro club apex aanbod + evt interesse rondje BMW M3 Schirmer
+facebook deelnemers

Onder voorbehoud i.v.m. mogelijk tekenen dat weekend voor ons 2e huisje ;)
 

Tuner111

Forumguru
Wie gaat er mee ?:
@Tuner111 + Pro club apex aanbod
@boontjeRS (ovb)
@Goofy@5E (ovb)
@Witte76 (ovb)
@Kurtje (ovb)
@Caby + Pro club apex aanbod
@bjorn_van_velthoven_ + Pro club apex aanbod (+ eventueel wel interesse in een ronde BMW M3 Schirmer)
@JurgenM + Pro club apex aanbod
@Badsloefke + contra club apex aanbod
@Erik + contra club apex aanbod
@RefleCs (ovb 2 pers) + Pro club apex aanbod + evt interesse rondje BMW M3 Schirmer
+facebook deelnemers

Onder voorbehoud i.v.m. mogelijk tekenen dat weekend voor ons 2e huisje ;)

Heel goed dat je wil meegaan :) hoe meer zielen hoe meer vreugde :)

Ik ga mee en vertrek dan op tijd terug, als alles zo blijft gelijk het is op het werk.

@Witte76 zo mag ik het horen :) ben je pro of contra het aanbod ?
 

spikehome

Forumguru
Ben aan het denken om samen met mijn zoon mee te gaan.
Alleen heb ik geen skoda!
Dus ik ben wel benieuwd wat voor auto's allemaal mee gaan.
Daarnaast hoef ik niet het circuit op met me auto en wil gewoon mee voor de gezelligheid.

Kon met andere meetings van andere fora niet mee door andere afspraken.
En wil dus wel kijken of ik met deze wel mee kan
 

Tuner111

Forumguru
Ben aan het denken om samen met mijn zoon mee te gaan.
Alleen heb ik geen skoda!
Dus ik ben wel benieuwd wat voor auto's allemaal mee gaan.
Daarnaast hoef ik niet het circuit op met me auto en wil gewoon mee voor de gezelligheid.

Kon met andere meetings van andere fora niet mee door andere afspraken.
En wil dus wel kijken of ik met deze wel mee kan
Iedereen is welkom! Dus je mag zeker mee
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 + Pro club apex aanbod
@boontjeRS (ovb)
@Goofy@5E (ovb)
@Witte76
@Kurtje (ovb)
@Caby + Pro club apex aanbod
@bjorn_van_velthoven_ + Pro club apex aanbod (+ eventueel wel interesse in een ronde BMW M3 Schirmer)
@JurgenM x2 + Pro club apex aanbod
@Badsloefke x2 + Pro club apex aanbod
@Erik + Pro club apex aanbod
@RefleCs (ovb 2 pers) + Pro club apex aanbod + evt interesse rondje BMW M3 Schirmer
@SvenDB + Pro club apex aanbod
+facebook deelnemers

eind deze week ga ik de spreekwoordelijke knoop doorhakken over het apex aanbod. zoals ik verneem word dit mooi onthaald.

Even nog eens duidelijk maken wat het juiste aanbod inhoud. de eigenlijk deal is dat we voor +-30 euro daar eten en drinken en dan krijgen we gratis de theorie uitleg.

Op alle andere diensten van apex gaat er 10% van de prijs af.
 

Tuner111

Forumguru
Ik ben er ook niet bij. Ik ben er 4 weken eerder met een Mustang. Ook leuk :)

dat is zeker :) volgende keer hé ! :)


@Tuner111 + Pro club apex aanbod
@boontjeRS (ovb)
@Goofy@5E (ovb)
@Witte76
@Kurtje (ovb)
@Caby + Pro club apex aanbod
@bjorn_van_velthoven_ + Pro club apex aanbod (+ eventueel wel interesse in een ronde BMW M3 Schirmer)
@JurgenM x2 + Pro club apex aanbod
@Badsloefke x2 + Pro club apex aanbod
@Erik + Pro club apex aanbod
@RefleCs x2 (ovb 2 pers) + Pro club apex aanbod + evt interesse rondje BMW M3 Schirmer
@SvenDB x2 + Pro club apex aanbod
+facebook deelnemers
 

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

De rit naar de ring komt altijd maar dichter ! :D

Zoals jullie weten (of nu lezen) ben ik ingegaan op het aanbod van apex om bij hun te gaan eten, drinken & de theorie instructies te krijgen als ook het -10% off aanbod en dit voor 30 euro per persoon.

De inschijvingen lopen tot 27 juni 2018. dan moet ik de lijst doorgeven aan apex voor het eten. wil je toch nog na die datum je inschrijven ? Dan stuur je me via pm een berichtje en ik kijk wat ik nog kan doen voor je.

Mensen die een walkie talkie hebben mogen deze gerust meebrengen zo kunnen we op de rit met elkaar in contact blijven.

Ook wie een gopro heeft brengt deze zeker mee, ik maak na de dag een mooie aftermovie van de dag ;)

onze dagplanning ziet zo uit:
• Om 9 uur komen we samen op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland

• Rond 10 uur vertrekken we naar de ring via deze route https://goo.gl/aynZLP

• Rond 11u30 komen we aan bij apex waar we samen gezellige gaan eten. Daaropvolgend krijgen we ook een hele theoretische uitleg hoe je best de Nordschleife kan bereiden. (30 euro pp)

• Rond 13u30 a 14u gaan we dan eens kijken om een ronde te maken over de ring / Taxiritten voor de mensen die dat willen (kijk prijslijst en dan daar 10 % aftrekken)

• Daarna gaan we gezellig gaan kijken hoe iedereen over de ring rijd.

• Naar de avond (17u a 18u) toe gaan we bij La Lanterna (Hauptstrasse 50a, Zermullen) een ijsje eten voor die dat willen.

• Naar huis/hotel

Wie gaat er mee :
@Tuner111 + Pro club apex aanbod
@boontjeRS (ovb)
@Witte76
@Kurtje (ovb)
@Caby x2 + Pro club apex aanbod
@bjorn_van_velthoven_ + Pro club apex aanbod
@JurgenM x2 + Pro club apex aanbod
@Badsloefke x2 + Pro club apex aanbod
@Erik + Pro club apex aanbod
@RefleCs x2 (ovb 2 pers) + Pro club apex aanbod + evt interesse rondje BMW M3 Schirmer
@SvenDB x2 + Pro club apex aanbod
+facebook deelnemers

Ik hoop op mooi weer en een goed opkomst !
Mvg, Bram
 
Laatst bewerkt:
Top Bram, ik breng al zeker mijn walkies mee. Gopro is nog onzeker, mijn broer zou hem willen gebruiken da weekend. Ga wel passen voor taxi rit, rij dan liever zelf een extra rondje met begeleiding van Apex :)
 

Spector

Forumguru
Hey Bram, klasse weer zoals alles georganiseerd is. Zelf ben ik dat weekend op een andere ring, de Red Bull Ring in Oostenrijk voor de GP Formule 1 van Oostenrijk, anders had ik graag aangesloten.

Voor mij is het dus ook makkelijk praten, ik heb even naar je route gekeken en weet dat je doel je Ring is maar de B258 is echt een mooie route om te rijden vanaf Monschau ipv het lange eind over de A1 richting Trier. Deze heb ik namelijk al diverse keren op de gemotoriseerde 2 wieler gedaan. Misschien leuk om voor volgende keer in de gaten te houden.

https://www.google.nl/maps/dir/Mich...08b51e!2m2!1d6.9316299!2d50.3825077!3e0?hl=nl
 
Bovenaan Onderaan