Kodiaq trekhaak achteraf

@VanBokhoven ik had exact dezeflde problemen na montage van een wegklapbare trekhaak.
Ze zijn er bij mij een paar dagen mee bezig geweest en uiteindelijk bleek het volgens de dealer te liggen een aan computerkast achterin de auto welke ze eerst moesten loskoppelen vervolgens de trekhaak inleren en erna alles weer aansluiten. Nadien werkte bij bij mij ACC en Virtual Pedal ook zonder problemen.
 

krikke5150

Senior Member
Is er nog iemand die een trekhaak liet plaatsen?
Dit zou stilaan toch wat vlotter moeten/mogen verlopen nu de kodiaq al een jaartje rondgereden heeft...
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb net nog even gekeken en de trekhaak als accessoire is niet meer te kiezen op skoda.nl wie weet willen ze het überhaupt niet meer?
 

krikke5150

Senior Member
het was geen goeie beslissing om te besparen op een originele trekhaak... :banghead:
Maar de optielijst had de prijs al zo de hoogte in gedreven... :nailbiting:
 
Ik heb de wegklapbare trekhaak van €850 genomen. Waarom is de mogelijkheid er ook om dezelfde trekhaak van €1.448,- te nemen? Volgens de verkoper had ik gewoon deze trekhaak (€850) nodig. Heb ik straks niets aan me trekhaak...?
 

Japanese Power

Donateur
wegklapbaar achteraf kost 854 euro zonder trekhaakvoorbereiding en 800 euro met trekhaakvoorbereiding[/USER]
Are you sure, ten tijde van mijn offerte 1495 eurootjes (zie bijlage) bij achteraf montage in de BTW. En de trekhaakvoorbereiding was af fabriek al bij mij. Overigens is de trekhaak bij mij ook gewoon 13-polig.

Schermafbeelding 2018-02-13 om 22.48.03.png

En in de online configurator staat hij momenteel voor 1448...

Schermafbeelding 2018-02-13 om 22.51.42.png
 
Bovenaan Onderaan