Kodiaq trekhaak achteraf

Topic in 'Kodiaq' gestart door harry, 02-08-2017.

1. krikke5150

krikke5150 Senior Member

Héél juist!
    Maar laten we toch niet vergeten dat forumposten dikwijls tussen de soep en de patatten geschreven worden, en een mistik of een scheef gebruikt woord dikwijls net op dat moment het toetsenbord verlaat...:D

Laatst aangepast: 17-04-2018
    Peter-036 vindt dit leuk.

2. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Klopt, @krikke en mijn foutje hier was dat het citaat van @Japanese Power was...:bloos:
    Moet ik ook niet doen hé, mensen (proberen te) corrigeren:angel:.

Japanese Power vindt dit leuk.
  3. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Om maar niet over de autocorrectie te spreken...

krikke5150 en 907 vinden dit leuk.
  4. krikke5150

krikke5150 Senior Member

Je was juist hoor, ik ging “nogtans” snel aanpassen naar “nochtans” toen je de opmerking maakte...

5. peterhuppertz

peterhuppertz Forumguru

:maakmegek:
    De verwarring is nu forumbreed.

En dat was dus niet @Peter-036 , maar die andere Peter, wiens naam me even ontschiet.

Peter-036 corrigeerde vervolgens (correct) billeken naar billijken, alleen dacht hij dat 'ie daar mij mee ving, wat dus weer niet zo was, dus ik zat hier al klaar met een zak popcorn. ;)

Laatst aangepast: 17-04-2018
    Peter-036, Ar Ne en Japanese Power vinden dit leuk.
  6. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

En zo wordt er weer een topic gevuld/vervuild...

peterhuppertz vindt dit leuk.
  7. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

We doen ons best.
    And:
    We aim to please:D.

Japanese Power vindt dit leuk.
  8. heusinkveldb

heusinkveldb Forumguru

Grappig, dacht het al te zien. Lijkt precies op mijn haak.
    Is gewoon een Bosal Oris. Staat ook op het kunststof beschermkapje.
    Blijkbaar komt GDW bij dezelfde fabriek vandaan :D

9. Jrtt

Jrtt Senior Member

@krikke5150 Is de trekhaak op deze manier eenvoudig te monteren/demonteren wanneer je hem erop of eraf wil halen? Lijkt zo'n lastige plek dat je er onder moet gaan liggen om de trekhaak fatsoenlijk vast te klikken.

10. krikke5150

krikke5150 Senior Member

Echt niet hoor... gaat als een tierelier...
    Voor de montage:
    Gewoon door de knieën gaan, beschermdopje los, en de haak er in knallen, en sleutel van het slotje halen.
    Voor demontage, sleuteltje er op en half toertje draaien, wieltje draaien tot de haak in je hand valt... en Kees is klaar!

hemi24 en Jrtt vinden dit leuk.
  11. BramBam

BramBam Forumguru

Klinkt als de procedure van de afneembare trekhaak van mijn Seat Leon ST (Westfalia). Prima te doen idd.

12. Patbanbu

Patbanbu Actief lid

Heeft de af-fabriek wegklapbare trekhaak, ook een constante stroomdraad aangesloten op de stekkerdoos? En (als aanwezig) of die beveiligd is tegen het leeg trekken van de accu door bijvoorbeeld de koelkast van de caravan?

13. Jeffkodiaq

Jeffkodiaq Nieuw lid

Hallo,
    Zou hier iemand weten bij de zwenkbare trekhaak hoe het systeem in zijn werking gaat, heb een kodiaq gekocht zonder trekhaak maar heb zo een zwenktrekhaak op het oog nu. De trekhaak zou wel bedoeld zijn als vaste trekhaak (omdat ik deze wekelijks nodig heb, maar vind hem wel mooier als vast omdat de fiche in de haak verwerkt zit). Ik vraag mij af of er schematjes zijn hoe de bedrading in zijn werk gaat voornamelijk van de drukknop om de trekhaak in te klappen! Het komt erop neer als de trekhaak open staat zonder er spanning op het mechanisme zit de trekhaak ook blijft open staan, rare uitleg maar ik kan het maar op deze manier verwoorden. Bedankt jeff

Deel deze pagina