Stoelen in de octavia 3(combi)

Japanese Power

Donateur
Misschien stomme vraag, maar is er een versie van de Octavia (of wat dan ook bij Skoda) waar er massagestoelen in (kunnen) zitten zoals in bijvoorbeeld de Passat en Tiguan?
Je kunt het in laten bouwen bij ALBA, kost relatief weinig, zeker als je het combineert met leerinbouw.
 

B.Stuurder

Forumguru
Je kunt het in laten bouwen bij ALBA, kost relatief weinig, zeker als je het combineert met leerinbouw.
Klopt, ongeveer €400 per stoel, maar niet in combinatie met koeling. Ik dacht ook dat de standaard stoelverwarming problemen gaf, maar daar ben ik niet zeker van. Werkt wel uitstekend moet ik zeggen. (proef gezeten)
 

Frenkie

Forumguru
Voor mijn huidige auto zal het hem zeker niet worden. Leaseauto met 90k op de teller. Voor de volgende kan ik er over nadenken, maar weet niet of het me waard is om dit te laten inbouwen en 3-4 jaar later weer te laten uitbouwen (ga niets aan de leasemaatschappij cadeau doen). Aangezien ik waarschijnlijk over een half jaartje weer mag gaan bestellen ben ik vast wat zaken aan het bekijken (altijd leuk). Zit momenteel naast de O3FL ook naar de Tiguan te kijken. Hoge zit is ook wel fijn.
 

Hamer

Lid
Die auto van het voorbeeld is van Danny, die woont hier bij mij in de buurt. Heeft zijn hele O3 als Sportline uitgevoerd. Heel mooi. Bekleding is ook echt heel mooi in werkelijkheid. Een aanrader!

Enig idee wat Danny er voor heeft betaald? Ik krijg ook Dynamic stoelen, maar mis toch een beetje het leder wat ik op mijn Seat Leon nu wel heb.
Overigens ziet het er heel gaaf uit!
 

ENTE

Lid
Enig idee wat Danny er voor heeft betaald? Ik krijg ook Dynamic stoelen, maar mis toch een beetje het leder wat ik op mijn Seat Leon nu wel heb.
Overigens ziet het er heel gaaf uit!

Je kan het zelf samenstellen, prijzen staan erbij!



15517x3.jpgs







https://forms.skoda.nl/~/media/Forms/Skoda/Downloads/Prijslijsten/Octavia/Prijslijst/Prijslijst Octavia Business per 1 nov 2017.ashx
 

Rebel

Senior Member
Die auto van het voorbeeld is van Danny, die woont hier bij mij in de buurt. Heeft zijn hele O3 als Sportline uitgevoerd. Heel mooi. Bekleding is ook echt heel mooi in werkelijkheid. Een aanrader!
Fotootjes van de wagen...? Ben wel benieuwd..
 

B.Stuurder

Forumguru
Zetels had ik gezien ja. Zeer mooi.
Maar ik doelde op de wagen in zijn geheel, als Sportline uitgevoerd.
Moet ik even kijken als hij thuis is en akkoord is natuurlijk, dat ik zijn wagen op het internet ga zetten.
In principe is het een witte wagen met zwarte accenten en een sportline badge op de zijkant. De wielen zijn ook met zwarte accenten maar ik weet het type niet. 18" in elk geval.

Kosten van een interieur bij Alba is een beetje afhankelijk van wat je wilt, maar begint bij €1500 en loopt op tot €2000, als je dan massage en ventilatie etc wilt, komt daar nog wat bij. Maar bel gewoon even, ze zullen je graag van meer info voorzien, vrijblijvend uiteraard. Wanneer je een kleur wilt zien, maar niet naar Amsterdam afreizen, sturen ze je ook nog een sample op. Hebben ze bij mij ook gedaan in eerste instantie. Het ontwerp ben ik daar uiteindelijk gaan bespreken, bij mijn auto is dat nogal complex.

Ik regel het altijd wel zelf en de dealer mag het meenemen. Ik ga niet zijn winst ook nog eens ophoesten, hij krijgt al een bonus bij een x aantal verkochte interieurs. De prijzen in de lijst van @ENTE ga ik echt niet betalen.
 

ENTE

Lid
€1999,- volgens de catalogus van Skoda... en ook volgens mijn recente offerte.;)
Dan heb je volledig leder, ook achterkant stoelen, armleuning en leuningen in de deur.
Dus geen ‘appelullenleer’ skai/plastic.

Kosten voor andere stiksels en motiefjes etc. komen daar nog bovenop.

Valt alleszins mee hoor! Drie jaar geleden had ik een inbouw via DK Schweizer. Prima gedaan, maar wel appelullenleer achterkant en armsteunen. Voor slechts een fractie minder.
 
Laatst bewerkt:

ENTE

Lid
Netjes hoor! Is serieus een koopje voor volledig leder.
Zit je in de vis-industrie? Grappig logo:jaja:

In mijn geval betreft het een leasewagen en is bedrag wat minder relevant. Überhaupt is het onderhandelen over prijs iets wat ze (VW lease in dit geval) niet op prijs stellen.
 
Laatst bewerkt:

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Weet iemand of de stoelen uit het Tech pakket dezelfde zijn als in de Style business worden geleverd?
Twijfel nl tussen het tech en dynamic pakket for now....
 

Hamer

Lid
Weet iemand of de stoelen uit het Tech pakket dezelfde zijn als in de Style business worden geleverd?
Twijfel nl tussen het tech en dynamic pakket for now....

Techpakket is toch de style stoelen maar met alcantara bekleding?

Als je voor comfort kies, ga voor de Dynamic stoelen. Zitten véél beter.
 
Bovenaan Onderaan