Skoda Karoq

wakkie

Senior Member
Heb ook een uitnodiging ontvangen om op donderdag 28 december een plaats te reserveren. Ben ook benieuwd. Hoop dat ze een automaat hebben. Wil niet meer anders.
 

EdK

Forumguru
ontvangen om op vrijdag 29-12 een afspraak in te plannen voor een proefrit
Gohhh dan pas ?? Oook een mail en ik kan 27-12 , maar ach leuk heb net me Fab en niet van plan om die Karoq te kopen dus laat maar ..
En dan heb ik hem natuurlijk al bekeken een 3 weken terug bij me dealer
 

YDH

Lid
vind het wel mee vallen. 43K voor 1.5TSI 7 traps / leer / rijkelijk uitgerust met alle toeters en bellen.. wederom een verkoop/lease kanon voor skoda... Als je nu nog een Tiguan besteld... :maakmegek:

Trouwens mooi kleurtje dat staalgrijs.. had ik graag gezien op de Skodiaq... maar ach .. je moet wat te wensen houden..
 

Yeti2015

Forumguru
Te duur als ik de zelfde uitvoering bekijk als mijn Yeti is de Karoq €5000 duurder en minder trekgewicht. Helaas geen Karoq voor mij.
 

Gunner

Forumguru
Te duur, waarschijnlijk lange levertijden, nog heel lang geen active info display bestelbaar.

ik ga verder kijken :)
 

wakkie

Senior Member
Mis bij het samenstellen (style business) de optie voor een digitaal dashboard. Verder vind ik de prijs voor een virtueel pedaal best aan de prijzige kant. Zodoende komt een elektrisch te openen en sluiten achterklep met een virtueel pedaal op totaal € 1.010,00. Maar het blijft een prachtige auto met een ruime standaard uitrusting tegen (een voor mij) acceptabele prijs. Ben benieuwd naar de levertijden.
 

Tuulster

Forumguru
Duurder dan een Superb en zo op het oog vrijwel gelijk uitgerust :sterretjes: is mijn conclusie na een snelle configuratie van een 1.6 TDi Style Business.

Oke, een Karoq heeft led lampen, 18inch velgen, achteruitrijcamera en virtueel padel standaard op de Style Business en de Superb (tegenwoordig....) niet meer.... ( bij introductie wel!) Maar toch; Waanzin!

Altijd voor een Superb gaan dus zou ik zeggen!!!! :jaja: Is toch meer auto ( vind ik :D)
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Met de 1,0 TSI kan ik in principe wel toe, want die mag 1200kg trekken en dat is voor mij voldoende. Maar dan kom ik (met op de Ambition alleen de opties die ik echt wel wil - behalve de DSG, die wordt me helemaal te gortig) toch op bijna 32k voordat ik de showroom uit ben.

Ook even gekeken naar de Tiguan, maar dat is in zoverre lastig vergelijken omdat die begint met de 1,4 TSI (en 1600kg trekgewicht!). In vergelijkbare setup kom ik behoorlijk over de 33k uit.

Gelet op de zwaardere motor en wat andere luxe VW-dingetjes is dat prijsverschil op zichzelf wel redelijk, maar in beide gevallen gaat de investering toch flink boven het bedrag uit dat ik nu aan een auto zou willen spenderen.
Dus beide zullen mijn shortlist niet halen... :nono:
 

Bakboord1

Forumguru
Een Tiguan zit weer tussen de karoq en kodiaq in qua grootte en qua prijs boven de kodiaq.
De levertijden en looks zijn imho wel beter van de tiguan.
 

ronalddehaan

Nieuw lid
Ik heb net ook gekeken in de configurator en ik baal ervan dat je op de Ambition Business geen elektrisch verstelbare stoel kan bestellen. En om daar nou een veel duurder model voor te nemen.. Verder is het echt balen dat het active info display dus blijkbaar voorlopig niet leverbaar is :(
 
Bovenaan Onderaan