JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

oco1979

Forumguru
De prijzen van een skoda zijn ook al big aan het worden.
Richting + 40.000Euro ga voor een skoda :pieker:.
Waardevastheid is ook niet alles, gelijk welk merk tegenwoordig, maar ene buiten andere blijft toch eerder hangen.
Als je audi vs skoda neemt voorzelfde prijs zal je wel weten na een tijd.
Blijft "maar" een skoda voor de meeste mensen, al is dat wel al postiever dan vroeger.
 

dirkie996

Forumguru
De prijzen van een skoda zijn ook al big aan het worden.
Richting + 40.000Euro ga voor een skoda :pieker:.
Waardevastheid is ook niet alles, gelijk welk merk tegenwoordig, maar ene buiten andere blijft toch eerder hangen.
Als je audi vs skoda neemt voorzelfde prijs zal je wel weten na een tijd.
Blijft "maar" een skoda voor de meeste mensen, al is dat wel al postiever dan vroeger.
Toen ik m'n RS bestelde dit voorjaar, dacht ik toch ook 'n momentje, wat 'n geld voor 'n Skoda Octavia. Maar eens in bezit, heb ik er nog geen seconde spijt van gehad.
Jammer dat veel mensen nog altijd door 'n BMW-of-Mercedesbril kijken. Zoals onlangs bij ons iemand op het werk zei: " Met het geld dat wij uitgaven aan onze Mercedes, konden wij twee Skoda's kopen.":deuk:
Tot ik de wagen in kwestie zag, 'n kale Mercedes CLA 180d. Inderdaad, zo'n spaarmodel met Renault/Nissan- 1.5 motortje erin. Ik heb maar wijselijk gezwegen. Ze zouden eens moeten weten wat de RS tegenwoordig kost. Maar veel mensen staren zich blind op die reclame's van Skoda, waarin ze 'n Octavia voor minder dan 20.000€ aanprijzen. En 'n kale Mercedes wordt nog altijd als peperduur aanzien. ( typisch boerenmentaliteit van vroeger, toen de boeren 'n Merc. 200d kochten; om 's zondags naar de mis mee te rijden:maakmegek:).
 

philippe bakker

Forumguru
Toen ik m'n RS bestelde dit voorjaar, dacht ik toch ook 'n momentje, wat 'n geld voor 'n Skoda Octavia. Maar eens in bezit, heb ik er nog geen seconde spijt van gehad.
Jammer dat veel mensen nog altijd door 'n BMW-of-Mercedesbril kijken. Zoals onlangs bij ons iemand op het werk zei: " Met het geld dat wij uitgaven aan onze Mercedes, konden wij twee Skoda's kopen.":deuk:
Tot ik de wagen in kwestie zag, 'n kale Mercedes CLA 180d. Inderdaad, zo'n spaarmodel met Renault/Nissan- 1.5 motortje erin. Ik heb maar wijselijk gezwegen. Ze zouden eens moeten weten wat de RS tegenwoordig kost. Maar veel mensen staren zich blind op die reclame's van Skoda, waarin ze 'n Octavia voor minder dan 20.000€ aanprijzen. En 'n kale Mercedes wordt nog altijd als peperduur aanzien. ( typisch boerenmentaliteit van vroeger, toen de boeren 'n Merc. 200d kochten; om 's zondags naar de mis mee te rijden:maakmegek:).
Die typische Mercedes diesel geluid van toen vond ik wel ferm. Je kon onmiddellijk horen dat er een Mercedes aankwam
 

leon-cupra

Forumguru
Laat het imago van Skoda nog maar een beetje zo. Ideaal dat er niemand naar een vRS kijkt. Laten ze mijn wagen tenminste gerust, krijgen ze niet het idee om hem te stelen, gaan ze je niet uitdagen op de baan, ....
Voor de vRS ook gekeken naar de GTI maar daar rij je toch met een ander gevoel mee rond. Petjes lopen te geilen op je wagen en dagen je graag uit, zijn gegeerd bij de dievengilde, vandalisme door jaloezie, ....
 

philippe bakker

Forumguru
Laat het imago van Skoda nog maar een beetje zo. Ideaal dat er niemand naar een vRS kijkt. Laten ze mijn wagen tenminste gerust, krijgen ze niet het idee om hem te stelen, gaan ze je niet uitdagen op de baan, ....
Voor de vRS ook gekeken naar de GTI maar daar rij je toch met een ander gevoel mee rond. Petjes lopen te geilen op je wagen en dagen je graag uit, zijn gegeerd bij de dievengilde, vandalisme door jaloezie, ....
Ja das waar. Ik heb met onze verbouwingen mijn rs 3 weken buiten moeten zetten en das in een mindere buurt. Ik had daar enorm schrik van maar niemand keek ernaar. Oef. En voorlopig zijn de meeste BMW’s en audi’s Er echt van overtuigd dat ze mij es voorbij gaan vliegen in een raceke. Aan hun attitude te zien houden ze zelfs geen rekening ermee dat een Skoda’ke hen kan bijhouden
 

Spector

Forumguru
0FBC6089-135C-434B-86C6-D2E3DD45E9F9.jpeg
Ik heb ook zoiets als wintervelg, dan weet ik gelijk een beetje hoe dat eruit ziet. Bij mij gaan ze er woensdag onder als we het ergste achter de rug hebben :banghead::D
 

Spector

Forumguru
Was kwa aanzicht wat wennen de eerste dagen. Ze maken hem wat braver maar vind ze wel staan.

Bij mij gaan de velgen van m'n vorige RS er deze winter nog onder. Volgend jaar moeten ook de banden vervangen worden dus dan kijk ik gelijk voor iets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan