Octavia III RS

dirkie996

Forumguru
het is gek wat dat doet met een mens. Zelfs mijn schoonmoeder, die absoluut niet sport-minded is, leeft er enorm met mee
En staan jullie dan ook te brullen langs het veld, en de arbiter uit te maken?:maakmegek:Dat zie je toch dikwijls langs vlaamse voetbalvelden.
Ik had het geluk dat de dochter zwom, kon ik lekker in de cafetaria’s zitten:thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , bij de jeugdreeksen is het enorm veranderd hoor. De fanatieke ouders zijn de mond gesnoerd door "tape", opgelegd door het bestuur van je ploeg. Veel ploegen hanteren ook al de regel dat wanneer de ouders zich niet gedragen, het kind zijn boeltje mag inpakken en een andere club mag zoeken.
In mijn tijd was het ook nog anders. Soms durfde de scheidsrechter niet meer van het veld :D

En fanatieke ouders, tja, je leeft zo mee met het spel, dat je onopgemerkt fanatiek wordt ;)
En uiteindelijk is het ook altijd leuker om te winnen dan te verliezen. Mijn zoon komt meestal veel beter in het spel wanneer hij zijn goaltje heeft meegepikt. Zie je hem ook ineens vol plezier en vertrouwen spelen. Dus tja dat fanatieke zit ook wel in de meeste goede spelertjes.
 

philippe bakker

Forumguru
@Canon-Eye , bij de jeugdreeksen is het enorm veranderd hoor. De fanatieke ouders zijn de mond gesnoerd door "tape", opgelegd door het bestuur van je ploeg. Veel ploegen hanteren ook al de regel dat wanneer de ouders zich niet gedragen, het kind zijn boeltje mag inpakken en een andere club mag zoeken.
In mijn tijd was het ook nog anders. Soms durfde de scheidsrechter niet meer van het veld :D

En fanatieke ouders, tja, je leeft zo mee met het spel, dat je onopgemerkt fanatiek wordt ;)
En uiteindelijk is het ook altijd leuker om te winnen dan te verliezen. Mijn zoon komt meestal veel beter in het spel wanneer hij zijn goaltje heeft meegepikt. Zie je hem ook ineens vol plezier en vertrouwen spelen. Dus tja dat fanatieke zit ook wel in de meeste goede spelertjes.
De mijne kan juist 1 maand stappen :)
 

leon-cupra

Forumguru
En staan jullie dan ook te brullen langs het veld, en de arbiter uit te maken?:maakmegek:Dat zie je toch dikwijls langs vlaamse voetbalvelden.
Ik had het geluk dat de dochter zwom, kon ik lekker in de cafetaria’s zitten:thumbsup:
bende mietjes !!! :tongue:
Xander zijn eerste wedstrijd was op een dag dat het overdag vroor :D

Brullen mag niet meer, aanmoedigen wel ;)
Scheids uitmaken behoort al lang tot het verleden hoor. Clubs treden daar zeer streng tegen op. Soms moet je wel eens op je tong bijten, zoals vandaag ... paar vuile tackles van de tegenstanders, scheids die zuiver truitje trek niet ziet ....
 

dirkie996

Forumguru
bende mietjes !!! :tongue:
Xander zijn eerste wedstrijd was op een dag dat het overdag vroor :D

Brullen mag niet meer, aanmoedigen wel ;)
Scheids uitmaken behoort al lang tot het verleden hoor. Clubs treden daar zeer streng tegen op. Soms moet je wel eens op je tong bijten, zoals vandaag ... paar vuile tackles van de tegenstanders, scheids die zuiver truitje trek niet ziet ....
Over mietjes gesproken, niks voor niks heet het zwemsport en voetbalspel:D.
De zwemtrainingen ( mettertijd dagelijks) zijn totaal niet te vergelijken met voetbaltraining. Mijn vrouw heeft van haar 8 tot 18 jaar competitie gezwommen, en ze heeft er veel voor moeten laten. Maar in België bestaat er naast voetbal enkel wielrennen. Maar je mag al blij zijn, als je kind sowieso wil sporten, tegenwoordig:thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
Vroeger ook nog gezwommen. Gestopt omdat mijn broer stopte en de trainster heeft nog komen zagen aan mijn moeder haar oren opdat ik terug zou komen, maar was ondertussen al aan het voetballen. Twee nichten van mij hebben ook competitie gezwommen tot hun 16de. Idd redelijke zware sport. Maar voetbal is op jeugdleeftijd ook niet te onderschatten(als je deftig niveau speelt). Buurjongen speelt al van zijn 8ste tot nu (15) bij club brugge. Hij staat op met voetbal en gaat slapen met voetbal. Tijdens verlof krijgen ze voedingschema's en trainingschema's mee die ze strikt moeten opvolgen, dag na een wedstrijd moeten ze thuis 5km lopen, voor de wedstrijd om 21u in hun bed, .... Het zijn pas de profvoetballers die een luxe-leven leiden.

En sporten zit in je genen of niet. Op de voetbal zie je dat direct. De gastjes die komen sporten en de gastjes die komen omdat ze moeten van thuis.
 

philippe bakker

Forumguru
Over mietjes gesproken, niks voor niks heet het zwemsport en voetbalspel:D.
De zwemtrainingen ( mettertijd dagelijks) zijn totaal niet te vergelijken met voetbaltraining. Mijn vrouw heeft van haar 8 tot 18 jaar competitie gezwommen, en ze heeft er veel voor moeten laten. Maar in België bestaat er naast voetbal enkel wielrennen. Maar je mag al blij zijn, als je kind sowieso wil sporten, tegenwoordig:thumbsup:
Ik kan zelfs niet zwemmen :(. En dat wielrenner daar is momenteel Nederland pakken beter in dan België :(
 

leon-cupra

Forumguru
Geloof er geen donder van, je lult ons hier de oren van de kop ! En zonder tong lukt je dat niet !! :deuk:
voor op het forum heb ik mijn tong niet nodig hé. Ik typ met mijn vingers, jij met je tong ?:pieker:
En ach, ik pas mij gewoon aan aan jullie. Het is hier toch een nederlands forum?:pieker:
Ik kan zelfs niet zwemmen :(
ze leren dat toch zowiezo in t school? Was je nooit mee?
Ach, binnen een paar jaar kan je samen met je zoontje lessen volgen ;)
 

rssr

Lid
Vandaag gemerkt dat het EPC lampje brandde. Oorzaak onbekend, remlichten OK, ook van de gebruiksaanwijzing word ik niets wijzer.
Kan ik ergens op internet wat meer informatie vinden?
 

nic86

Nieuw lid
Hellow,

Iemand ervaring met de rieger diffuser die al gespoten zijn in het zwart op ebay? Ben namelijk aan het twijfelen of ik zo éen zou kopen of een (gewone) kopen en deze laten spuiten bij carrosier

wat denken jullie?
 
Bovenaan Onderaan