Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Kazie31

Nieuw lid
Nee, denk het niet de 1.5 verwachten ze eind dit jaar pas. Misschien wel de oorzaak omdat in Duitsland de 1.5 al wel beschikbaar is.
 

e_19

Nieuw lid
De mijne wordt half november gebouwd. Krijg ik dan nog de bestelde 1.4 of wordt dat dan de 1.5? En wat voor of nadelen zitten daaraan? Ik zie dat vermogen en koppel min of meer hetzelfde is.
 
Laatst bewerkt:

RoelF

Forumguru
Ze zeggen dat het weinig scheelt. De 1.5 zou zuiniger moeten zijn met die actieve cilinder uitschakeling.
 
Noop, ga er nu maar van uit dat ik hem voor het einde van het jaar krijg.
Al hoop ik dat het volgende week wordt. Hoop in de loop van de middag meer te horen, heb ze iig opties genoeg gegeven.

Nou net belletje gekregen mag hem komende woensdagmiddag komen ophalen.
Nu even afwachten of het echt zo is.
Ik geloof het pas als ik ermee op de weg zit naar huis.
 

waaltje

Senior Member
Ja, het irritantste vind ik nog dat hij soms zelfs met inparkeren afslaat. Ik zag dat je bij de veel kan programmeren dat hij de instelling vast houd. Hoop dat dat voor Skoda ook kan.

Ook al eens mee gemaakt ja.......moet volgens mij in te stellen zijn via dat VCDS ofzo, niet zo een verstand van en nog maar niet aan beginnen in mijn geval, blijf het knopje voorlopig nog gebruiken haha
 

Dannydude85

Forumguru
Gisterenavond even op dewaalautogroep/levertijd gekeken, zoals wel vaker, en de Octavia is 11-10 in Nederland aangekomen. (26-06 besteld bij LM) Vanmorgen maar even gebeld en hij verwacht de auto begin volgende week in Tiel (staat nu nog bij Pon). Ze gaan hem daarna gelijk naar Alba brengen voor het leer en daarna bellen ze me op zodat ik hem alvast even kan komen bekijken:yeehaa:. En nu maar wachten tot 14-11, nog een maand en 1 dag :nailbiting:
 

ENTE

Lid
Hmm bijzonder. Dealer was daar in mijn geval zeer stellig in. Heeft zelfs vanuit PON nog een vraag gekregen over de kleur van stiksels. De link naar PON car terminal; klopt dus niet?

Afijn, maakt ook niets uit....alhoewel....het scheelt wel tijd denk ik.
Tsjechië, PON, Alba, dealer òf Tsjechië, PON, dealer!
 
Na 4 jaar de Octavia te hebben gereden is vorige week mijn nieuwe VW Golf Variant Highline business R afgeleverd. Wilde een keer iets anders. Ben erg blij met mijn keuze al is de ruimte tussen de voorstoelen en de achterbank een stuk minder.
 
Denk.met geel veel plezier terug aan mijn door Antera verlaagde O3! Blijf ook gewoon lid van het Forum!! Wie weet wordt de volgende weer een O3. Of een Superb ;)
528bb16da7068f2b6ef5ff9d68742798.jpg
f26e160d849bf9df45dfff9ca307a3af.jpg
a4200312eedfe75eea55e71e7b9c05c4.jpg
2b39318991d3f7a4fdbffb002ef9133d.jpg
a81f7b7f63a252b85d2c09683d54fe1c.jpg
 
Bovenaan Onderaan