skoda meeting

Sportline

Senior Member
Stemmen voor Ochten:
1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie(misschien)
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8.

Aanvullen maar!

Vertrekadres : Ruurlo (NL, 7261)
Bestemming : Ochten (NL, 4051)
Afstand : 81.3 km
Reisduur : 00:58

Red Devil

Actief lid
Stemmen voor Ochten:
1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie(misschien)
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9.

joergarms

Senior Member
Zoalng het niet te laat in de middag is, liever in de ochtend zelfs, ook wat de drukte daar betreft, ben ik van de partij.

purk

Senior Member
Hey jongs uit het Oosten, is het misschien leuk om met een groepje naar de Meeting te rijden. De vorige keer was het volgens mij verzamelen in Veenendaal bij de Mac Donalds (toch?) Red Devil was er de vorige keer ook bij, gaat dat deze keer ook weer gebeuren?
Volgens mij kunnen we dit groepje vormen: Red Devil, Joergarms, Sportline en nog iemand uit het oosten die tussen Doetinchem en Arnhem woont met een rode O1.

Die iemand ben ik, en we kunnen dan wel verzamelen bij mc donalds in duiven!

10.00 uur lijkt me een mooie tijd.......

Gieliovd

Forumguru
Ik moet eigenlijk die morgen nog ergens heen en ik moet bijna 2 uur rijden, dus 11 uur wordt voor mij sowieso niks dan. Ik denk dat het voor Felicia-Peter ook wel erg vroeg is.

Het toeval treft wel dat ik die week op zaterdag moet werken en niet op zondag!

13:00 is meer haalbaar denk ik voor mij.

joergarms

Senior Member
Ik kan niet meerijdn in dat groepje, want dan zou ik eerst naar Veenendaal moeten rijden om daarna weer terug te rijden.
Ik wacht jullie wel op de bij Mc Donalds van Ochten, dan kunnen we toch nog in een soort van colonne naar de kade rijden.

Desperado

Forumguru
13.00 uur lijkt mij ook een wat betere tijd, 12.00 mag ook wel.
En verzamelen bij de Mc. en vanaf daar doorgaan kan ik me ook prima in vinden.

joergarms

Senior Member
Hoe later het wordt, hoe groter de kans dat de plek al helemaal vol is.
Ik zal er morgen eens langsrijden, kijken hoe de situatie is.

Desperado

Forumguru
11.00 uur is ook wel haalbaar.Dat is voor ons vertrekken rond 8.30 uur.Zonder kids is dat helemaal best te doen.Maar als het kan, liever iets later.

Sportline

Senior Member
Die iemand ben ik, en we kunnen dan wel verzamelen bij mc donalds in duiven!

10.00 uur lijkt me een mooie tijd.......

dat vind ik prima, ik rij van Ruurlo via Doetinchem over Duiven heen dus dat is goed. 10.00 uur zal ik er staan, waarschijnlijk toch met men eigen auto maar das nog niet zeker. Als we om 13.00 uur verzamelen in Ochten word het dan 12.00 uur in Duiven?

joergarms

Senior Member
maar wat wordt het nou?? 10, 11, 12, of 13 uur in Ochten???
Mijn voorkeur gaat uit naar 11 uur, dat vind ik wel een mooie tijd.

van inkel

Forumguru
Zullen we het op 12:00 uur houden ?? (in Ochten wel te verstaan).

Voor diegene die wat later willen komen, om 13:00 uur zijn we nog niet weg hoor.

Sportline

Senior Member
Hier alles nog even op een rijtje:

Datum: zondag 1 juni
Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven
Plaats: Ochten (graag nog een adres)

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms?
11. Gieliovd?
12. Fabia?
13. Glenn?
14. Jeroen Doli?
15. OctabiaBas?
16. s-line?
17. van der P?
18.

Graag telkens het lijste kopiëren om alles overzichtelijk te houden!

Red Devil

Actief lid
voor de mensen die in duiven afspreken kunnen dan nog wel even naar de mac in veenendaal komen, dan sta ik daar wel.. en misschien kensei ook wel? rijden we dan door naar ochten;)

Bovenaan Onderaan