Octavia III RS

JurgenM

Forumguru
Zal het je binnenkort laten weten. :D

Maareuh ik weet ook niet wat te verwachten hoor. Ten tijde van bestelling was er nergens iets van RS voorhanden om een keer proef te rijden. Dus buiten een keer als passagier meegereden te hebben in een RS230 pre-fl stopt daar de ervaring voor mij.
 

leon-cupra

Forumguru
Zal het je binnenkort laten weten. :D

Maareuh ik weet ook niet wat te verwachten hoor. Ten tijde van bestelling was er nergens iets van RS voorhanden om een keer proef te rijden. Dus buiten een keer als passagier meegereden te hebben in een RS230 pre-fl stopt daar de ervaring voor mij.
in het begin ga je heel veel boze blikken krijgen wanneer je je speeltje aan het uitproberen bent. Daarna minder het wel aangezien het nieuw eraf is en je terug wat rustiger gaat rijden. Na een jaar ga je hem chippen omdat je ondertussen het vermogen "gewoon" bent en krijg je terug de boze blikken en verwijten ;)

Maar de wagen zelf .... big smile ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Om te testen of die nog steeds wielspin heeft bij vertrek. Indien Neen kan je hem door laten chippen naar 330 pk
sper gaat veel kunnen oplossen maar niet alles. Vrees dat bij "hooligan" stijl je nog steeds last zal hebben van wielspin. Het is geen 4x4 hé. En chippen naar 330 zal even dramatisch worden. Je kan het goed vergelijken met de cupra. Hebben er véél minder last, maar is nog steeds opletten.
 

philippe bakker

Forumguru
sper gaat veel kunnen oplossen maar niet alles. Vrees dat bij "hooligan" stijl je nog steeds last zal hebben van wielspin. Het is geen 4x4 hé. En chippen naar 330 zal even dramatisch worden. Je kan het goed vergelijken met de cupra. Hebben er véél minder last, maar is nog steeds opletten.
Geen idee. Ik heb nog niet met de cupra of de golf R of ook niet met de superb 280 gereden
 

leon-cupra

Forumguru
Als je de Golf R hebt gereden en wielspin is belangrijk, ga je de cupra en de vRS niet meer willen.
En trouwens dat geluid van een R ..... in race ... ABNORMAAL ZALIG. (De boze blikken er wel bij nemen)
 
Laatst bewerkt:

JurgenM

Forumguru
Om te testen of die nog steeds wielspin heeft bij vertrek. Indien Neen kan je hem door laten chippen naar 330 pk

Die 230 gaf bij het uit accelereren van een bocht geen krimp. Wel een keer tijdens het nemen van een bocht, maar dat lag misschien eerder aan de snelheid bij het insturen van die bocht.
Nu ik ben natuurlijk niets gewoon met mijn Vec, lees dweil op de weg, als het op bochten aankomt.

En trouwens dat geluid van een R ..... in race ... ABNORMAAL ZALIG. (De boze blikken er wel bij nemen)

Inderdaad! Echt zaaaaaalig! (Rijden er hier een paar rond)

soms zie ik wel es een voetganger gebaren met zijn vinger tegen zijn hoofd van 'zijt gij zot ??!! ' maar waarschijnlijk zal die jeuk hebben.

:deuk:
 
Bovenaan Onderaan