Het grote AliExpress forum

Level42

Forumguru
Ik ben best een fan van Ali hoor, al is het echt soms Hit or Miss.....sommige dingen zijn prima, andere bagger.

De projectieLEDjes in mijn deur (die het Skoda logo op de grond projecteren) bijvoorbeeld: De groene kleur is verdwenen en er vallen nu zelfs gaten in het logo. Denk dat het LEDje toch nog te warm wordt.....

Aan de andere kant, alle andere LED lampjes werken nog steeds perfect dus....en ook andere zaken die ik besteld heb doen het (nog steeds) prima.

Toen ik echter onlangs wat zat te zoeken op Ali kwam ik dit tegen en om de een of andere reden twijfel ik toch best of dit nu wel zo'n goede kwaliteit zal zijn........................
 

Bijlagen

  • 20767817_10212600170215387_560840024955863550_n.jpg
    20767817_10212600170215387_560840024955863550_n.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 148

Wilko

Senior Member
Als het goed is gaat dit passen in mijn Octavia 1

Look what I found on AliExpress

Ziet er leuk uit, wel net even die beschrijving zitten lezen.
Bij Aliexpress heb ik al meerdere malen meegemaakt dat iets wat als "leather" of in dit geval "leatherette" wordt omschreven gewoon plastik is. Als je dan een dispute opent omdat ze je bedot hebben komen de verkopers met de droge opmerking dat ze er wel "genuine leather" bij hadden gezet als ze dat bedoelden. Aliexpress gaat daar in mee en je blijft met goedkope plastik meuk zitten.
 

erik-055

Actief lid
@Wilko

Toch zijn de verwachtingen hoog gespannen. Ik verwacht toch dat ik persoonlijk de people of China heel hartelijk moet gaan bedanken voor het maken van zo'n goede kopie van het origineel....

RTOE2C.png
 

Bakkertje

Forumguru
@EdK volgens mij laten dergelijke bedrijven hun kabels fabriceren in China met hun eigen naampje erop. Xenonlamp.nl is ook zo'n site waar je gewoon Chinese lampen koopt. In het begin van Xenonlamp gebruikte ze zelfs dezelfde foto's als op aliexpress dat was wel heel makkelijk vinden ;)

Overigens zijn de prijzen bij RUConnected wel met een normale marge en niet 2x over de kop
 

Huibdos

Senior Member
bij Ali is Leather vaak 'PU leather', dus een kunststof.
De kans is groter dat je echt leer krijgt, als er 'cow hide' in de omschrijving staat.
Maar bij de meeste dingen is er geen keus.
 

erik-055

Actief lid
Voor het mooie ook maar een nieuwe behuizing voor de sleutel besteld. Sleutelbaard en printplaat kan ik overzetten, maar de chip van de startblokkering krijg ik niet uit de oude sleutel. Lijkt wel vast gesmolten/gelijmd. Iemand een idee hoe ik hem er (heel) uit krijg??

Ps op verzoek geleverd met Skoda logo.
En dat voor € 1,26...

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/RbAZnaaq
Fr7PVM.jpg


VTcI4o.jpg
 

EdK

Forumguru
@erik-055 de tijd nemen en geduldig blijven is denk ik zo een pré om het er heel uit te krijgen.
Als je denkt van dat doet ik ff dan gaat het vaak fout.
 

Zwapp

Forumguru
Jaaa doe daar erg voorzichtig mee! De chip zit in een glazen kokertje...
Inderdaad met aceton, met een tandenstoker rondom de chip de lijm wegpeuteren dan komt ie op een gegeven moment los maar met heel veel geduld...
 
Bovenaan Onderaan