Het grote AliExpress forum

erik-055

Actief lid
@fireben

Met de link naar mijn aankoop kom je niet verder meer. Deze lijkt van buiten en binnen op degene die ik gekocht heb.

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/YJBJbuAv

Andere aanbieder, even vooraf contact opnemen en vragen of ze met Skoda logo kunnen uitleggen o
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HarrieSkoda

Forumguru
Niet meteen een case besteld die draadloos opladen ondersteund voor in je Kodiaq?

Zijn die er ook voor de O3?

Bij het schoonmaken van het interieur zag ik dat in het vakje, voor de pook, een afbeelding staat van een telefoontje.
Wil dat zeggen dat ik mijn telefoon daar draadloos op kan laden met het juiste hoesje?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Dat ziet er veelbelovend uit! Echter hoor ik wel eens verhalen over telefoons die exploderen door een niet-origineel kabeltje etc.

Daarom ben ik een beetje sceptisch over ome Ali's producten qua apparatuur betreft..
 

EdK

Forumguru
Van mij ook hoor, eind october ofzo en verleden week besteld ...
En ach genoet ook van de wagen waar ik nu in rij, en hoef niet met openbaar vervoer dus tsja wat maak ik me druk.
Yeti heeft al een op papier staan wat ik er voor krijg en wat ik nog ga betalen.
Enige waar ik voor moet zorgen dat hij heel blijft ....... maar ach met 50 op rechterbaan elke dag...kan er niets gebeuren toch ? :pardon:

Maar dealers en klanten die een sKodiaq nu gaan kopen en een wachtijd niet gegarandeerd hebben momenteel van Dec2018.... tsja word je niet vrolijk van...
Maar ja heel europa wil hem kopen....
 

CDK

Forumguru
@HarrieSkoda, als jouw O3 een phonebox heeft die draadloos opladen ondersteund, dan moet dat geen probleem zijn. Ik heb zelf een case van Mophie, daar zit ook een extra batterij in.
 

EdK

Forumguru
@HarrieSkoda volgens mij zijn er ook matjes die in het toestel zelf geplaatst kunnen worden voor dat draadloos laden.
Zeg het niet snel maar je zou op Ali eens moeten zoeken.
Schijnt wel één maar te zijn, je toestel moet er geschikt voor zijn...
 

H@RM

Senior Member
Beste Aliexpressers,

Hebben jullie een linkje voor pedalen die wel passen op een Fabia. Had een setje besteld maar de uitsparingen van het rempedaal komen niet overeen met de uit stekende delen van het nieuwe pedaal.

En hebben jullie nog een linkje waaar je 4300k led stadslichtjes kunt bestellen die storings-vrij zijn. Had toentertijd bij xenonlamp.nl een setje gekocht,maar die passen ook voor geen kant in de koplampen van een Fabia II

Alvast bedankt
 

erik-055

Actief lid
Coming soon....

LxamHk.png

It has arrived

UN8GUZ.jpg


Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/qiqIVVfy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan