Mark748R1
Nieuw lid
Dus de personen die dan de style business hebben met Tech Pakket hebben dan een voordeel omdat er overgestapt wordt op andere velgen, de 18 inch Alaris?
Wat is het voordeel? Gezien het techpakket sowieso de alaris velgen heeft?
Dus de personen die dan de style business hebben met Tech Pakket hebben dan een voordeel omdat er overgestapt wordt op andere velgen, de 18 inch Alaris?
Dat is mooi!Hmmm, ik zat toch niet helemaal juist met mijn statement over het langer duren van de ambition modellen. Die van ons wordt volgende week geleverd(eind april besteld, verwachte levertijd begin oktober)
Voor het overzicht; ambition business 1.0tsi hand. geen bijzondere extra's.
Wat is het voordeel? Gezien het techpakket sowieso de alaris velgen heeft?
Probeer als je geen fotobewerkingsprogramma hebt even via http://www.fotoverkleinen.nl/ te verkleinen.Als ik foto's wil uploaden geeft hij bestand te groot aan.
Heeft iemand een idee?
https://www.skodaforum.nl/forum/i/welkom-bij-de-club-o3-1-0-tsi.32492/Is hier trouwens iemand met 1.0 DSG ervaring?
Vraag maar raakIk zoek juist ervaringen van de nieuwe Octavia (combi) facelift, met de 1.6 tdi dsg. Maar kan ze bijna niet vinden die reviews of tests.
Vraag maar raak
Ik ben een rustige rijder, koppel van de dieselmotoren komt immers al vroeg vrij, waarom dan doortrekken tot 4000 rpm??Ah, fijn.
Ik krijg de mijne over een maand.
Hoe bevalt de 1.6 tdi DSG qua performance? Genoeg vermogen / trekkracht voor de octavia? Hoe bevalt de DSG qua schakelen icm de tdi?
En herken jij iets van "te snel" schakelen waardoor de DSG continu in een te lage versnelling zit en dus een brom/trilling geeft?
Ik ben een rustige rijder, koppel van de dieselmotoren komt immers al vroeg vrij, waarom dan doortrekken tot 4000 rpm??
Zeer soepel, schakelt snel door, of je moet m in Sport zetten, enige wat mij tegenvalt is her geluid bij 130km/hr....
De schakelmomenten zou je middels een software ingreep wel kunnen aanpassen aan jouw wensen....
Weet niet hoe anderen dit ervaren?
Vrijdag de auto mogen ophalen.
Eerste indruk .... WoW.
Kleur is heel erg mooi zeker met de zilver accenten.
DSG rijdt heerlijk.
Start / stop systeem is even wennen.
Multiemedia en Apple CarPlay werkt perfect.
Alvast 1 foto
Geluid...gewoon meer dan ik in Mn vorige auto ervaarde ( Opel Zafira).Hoe bedoel je het geluid bij 130 kmh? Wat is dit voor een geluid? En bij 120 en 140 is het geluid weg?
En qua vermogen, goed genoeg in de praktijk, die 1.6?
En ervaar jij het start-stop ook al irritant icm de DSG?