Het grote S3 levertijden topic

geert1959

Nieuw lid
Hoe werkt dit nu eigenlijk? Als je een auto besteld zal deze in een productieplanning worden opgenomen, neem ik aan?
Dan moet de dealer toch kunnen aangeven in welke week de auto ongeveer geleverd gaat worden?
Besteld in 1e week december 2016.
Superb Ambition Combi met toeters en bellen.

beavis

Nieuw lid
Ik ben eens benieuwd, de mijne werd op 9/12 besteld, tot op heden nog niet in productie, leverdatum was 10/4 voorzien

cvelpe

Nieuw lid
Mijn Superb Style Combi 1.8 TSI DSG met de nodige opties werd eind oktober 2016 besteld en maandag 13/3/2017 mag ik hem eindelijk gaan afhalen (België). Toch lang hoor pfffff. Hopelijk gaat dat snel vergeten zijn :-).

Jan A

Actief lid
Mijn Superb Style Combi 1.8 TSI DSG met de nodige opties werd eind oktober 2016 besteld en maandag 13/3/2017 mag ik hem eindelijk gaan afhalen (België). Toch lang hoor pfffff. Hopelijk gaat dat snel vergeten zijn :-).
Lang? Net de helft van bij mij!

Schep

Forumguru
Half januari besteld, afgelopen vrijdag opgehaald. Op de foto met mijn 33 jaar oudere Porsche 924.
Voor het eerst dat ik een HB in Lava Blue zie op 19", en ik begin haast te twijfelen of ik met de Lava Blue combi op 18" wel de beste keuze heb gemaakt. Zeker aangezien de 19" vervielen door de toevoeging van de dakkapel ;)
Mooi ding, zo!

RefleCs

Forumguru
De hatch is inderdaad mooier @Tuulster. Achteraf gezien ook nog wel een beetje spijt van. Maar ja ik heb dan weer wel een dakkappel :tongue: waar ik afgelopen weekend enorm van genoten heb.

Laatst bewerkt:

Schep

Forumguru
Ik ben gewoon een steesjen-man, niet omdat ik de ruimte nodig heb, want we hebben geen kinderen*, maar gewoon omdat het een steesjen is, en een steesjen is gewoon top. Nou is de Superb HB qua spullen inladen natuurlijk al vele malen praktischer dan de sedans die ik had, maar het is geen steesjen. En een steesjen is top.

Daarnaast is het panoramadak in de Superb steesjen gewoon briljant, veel fijner dan dat dak in de HB.

Had ik al gezegd dat een steesjen top is?

Maar zo'n Lava Blue HB met 19" smoelt toch wel errug lekker. Het is natuurlijk niet top, want het is geen steesjen, dat snappen jullie. ;)

*Mochten we die wel ooit krijgen, vrees ik dat ze net zo idioot groot worden als ik (2.08m), dus dan is de Superb natuurlijk een verstandige keuze. Leuk he, hoe je €1k bijtelling per maand probeert recht te lullen ;)

RefleCs

Forumguru
Gister nog weer ervaren hoeveel ruimte er in die lummel van een auto zit. Hele picknick tafel in 1x erin incl de losse banken. Daarnaast nog een terras heater. En rit 2 4 van die ongeloofelijk onpraktische ikea tuin fautuils en een stalen tafel.

Wat ik wel jammer vindt is dat de zitting van de bank niet om te klappen is waardoor je nog meer ruiimte in de hoogte krijgt als je de bank neerklapt. Dat had mijn Fabia in het verleden wel.

Bovenaan Onderaan