Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

Octavia32

Forumguru
Welke telefoon heb je dan
Ik heb zelf htc m9
Mijn vrouw heeft een Samsung S7 edge en mijn zoon een iphone deze werken namelijk allemaal zonder problemen
 

bobbl

Forumguru
Heb net nog ff in de Sub gezeten om te kijken of ik in maxidot RSAP of HFP kan kiezen, maar dat zie ik nergens als optie.
 

bobbl

Forumguru
Vraagje aan de heren ervaringsdeskundigen:

Waar kan ik bij men SuperB het makkelijkst een geschakelde 12 volt vinden zonder al te veel uit elkaar te hoeven halen?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Hoor het graag.
 

bobbl

Forumguru
Heren: kan het zijn dat mijn SuperB automatisch functies uitschakeld bij te lage accuspanning?

Heb de laatste tijd dat de CH/LH verlichting niet aangaat en dat de spiegels niet inklappen, en vooral als de auto 5a6 dagen heeft stil gestaan, wat de laatste tijd regelmatig voorkomt....
Accu spanning was vandaag 11.6 V laadspanning 13.8V
 

Highway

Forumguru
Jeps. Gehad met mijn S2 met de oude accu. Radio ging na ong. 10 minuten vanzelf uit. Kreeg de melding dat deze werd afgesloten.

Nieuwe accu geplaatst: geen soortgelijke problemen meer gehad.
 

bobbl

Forumguru
Jeps. Gehad met mijn S2 met de oude accu. Radio ging na ong. 10 minuten vanzelf uit. Kreeg de melding dat deze werd afgesloten.

Nieuwe accu geplaatst: geen soortgelijke problemen meer gehad.
Radio uit tijdens het rijden?
Heb zelf deze melding ook gehad, maar toen had ik de radio aan tijdens het schoonmaken van de auto.
 

Highway

Forumguru
Niet tijdens het rijden, maar bij het reinigen. Toen ik de auto net had, zat hier de originele accu in (vermoed ik). Deze was slecht.

Bij het reinigen (dus contact aan, motor uit) van de zetels had ik de radio aangezet. Na ongeveer 10 minutjes zag ik een melding op het scherm dat de radio uitgeschakeld wordt.

Nieuwe accu gehaald, en vervolgens heb ik dit problem nooit meer gehad.
 

bobbl

Forumguru
ok, nou dat heb ik ook al een paar keer gehad tijdens het reinigen, mm toch maar eens de accu laten testen...
thanx!
 

Rallye

Forumguru
Bij een normale accu gaat de radio pas na een half uur uit, dus na tien minuten is een eenvoudige accutest.....
 

bobbl

Forumguru
Bij mijn SuperB kun je de accu gewoon wisselen, alleen moeten de voorste zijruiten opnieuw ingeleerd worden en de achterklep ook, maar goed dit stelt nix voor.
Radiocode hoef je nix aan te doen, alleen de dagtellerstand is weg en de klok opnieuw instellen, dat is alles.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan