officieel superb foto's

!Škoda!

Actief lid
De achterlampen hebben wel wat van de oude laguna weg.
Vind de SII persoonlijk niet zo mooi. (wel aardig maar niet joepie) (heb daarvoor waarschijnlijk te veel problemen met een laguna gehad...)
Vraag me af hoe de langere wagen op een korter onderstel zich gaat gedragen....
 

Hetzer

Forumguru
Die achterlichten zijn helemaal Renault-like en dat is dus wel even een geweldige afknapper

Mooie wagen, echt heeeeel mooi , ook ik moet even wennen aan die achterlichten en aan de type aanduiding in het midden van de klep!
 

Bijlagen

  • Superb_09.jpg
    Superb_09.jpg
    64 KB · Weergaven: 39

JettaFreak

Actief lid
@walthertje: da's natuurlijk iets minder clever. Zolang lpg wordt aangeboden probeer ik er gebruik van te maken. Zeker omdat ik dan niet hoef bij te betalen aan onze klimaatneutrale leaseregeling (benzine- en dieselrijders moeten dat wel). Eventueel dus over naar een ander merk? Of weer een O2....

P.S. even je footer aanpassen. Eindigd -->eindigt. Is geen verleden tijd dus met een t erachter.

Groet,


JettaFreak
 

___JC___

Forumguru
Ik ben in een melige buis vandaag, sorry. Ik heb wel erg veel zin in de SII als het aanbod in motoren en versnellingsbakken naar mijn zin is. Ik wil graag een getunde 1.4 TSI (140 pk) met 7 bak DSG zoals je VW Jetta nu aangeboden wordt. Als dat beschikbaar komt in de OII vind ik dat ook goed.

Nooit je excuses aanbieden voor een melige bui Skodaman.
Dat zouden meer mensen moeten hebben af en toe. :xyxthumbs:
 
De achterlampen hebben wel wat van de oude laguna weg.
Vind de SII persoonlijk niet zo mooi. (wel aardig maar niet joepie) (heb daarvoor waarschijnlijk te veel problemen met een laguna gehad...)
Vraag me af hoe de langere wagen op een korter onderstel zich gaat gedragen....

Dat vraag ik me ook af, de octavia2 heeft al last van overhang, lijkt me dat deze dat probleem meer heeft
 

higgy

Forumguru
Ik ben erg onder de indruk van de SII, wat een fraaie auto zeg. Maakt me nog benieuwder naar de Combi-uitvoering ervan.
 
Ik sluit me aan bij de rest hier op het forum
wat een schitterende auto, staat zeker op het verlanglijstje over een aantal jaren

Grtzzz Jordy
 
Ik vind hem overigens wel redelijk aan de smalle kant met die 178 cm. (tenminste als dat klopt, die maten). Had van mij iets breder gemogen! Ziet naar mijn bescheiden beter uit!
 
Ik heb ergens gelezen dat de vanaf prijs zo'n EUR 27.500,- zou zijn en dat is niet veel meer
als de huidige basis Superb ( Eur 26.900,- )
Met een beetje toeters en bellen zit je uiteraard zo over de 30 mille heen, maar het blijft voor mij ook een toppertje.

Trouwens ; de achterlichten hebben ook iets weg van de nieuwe Mondeo 5 deurs
 

MartinW

Nieuw lid
Ik vind het nieuwe model erg geslaagd. Zeker dat mijn volgende auto wederom een Superb wordt. Ik vraag me alleen af of de 1.4 motor niet erg hard moet werken in z'n grote auto. Ik ga voor de 2.0 (T)FSI met DGS.
 

___JC___

Forumguru
En op de Leon FR....stukje mee gereden. Wat een gave combi!!
Marketing van VAG houdt DSG uit de Skoda benzine wagens.
 
Ziet er niet uit !!! alles met nep notenhout alla Jaguar en Rover maar dan in plastic uitvoering !!
Blehhhhhhhh
nep notenhout??? op de spy photos van een maand geleden was er ook een gewoon dashboard zichtbaar ik denk dat het allemaal niet veel anders zal zijn wat betreft uitvoeringen als de hedendaagse O2 of Sup1 zoals een Ambiente versie een elegance en een comfort (sup1 met houtnerf dashboard).
 
Bovenaan Onderaan