officieel superb foto's

Fabia

† In Memoriam
Dat is helemaal niet verkeerd. Die is erg mooi geworden. Ik vind alleen die antenne niet mooi, daar moet je toch wat anders voor kunnen verzinnen.
 

Gieliovd

Forumguru
Wat een mooie wagen zeg. Fabia heeft wel een punt, die antenne doet een beetje triest aan zo op dat mooie dak.

Dat had toch wel een ander ding kunnen worden. Maar die raamantennes zijn ook niet alles!

Prijs je gelukkig als je er een kan rijden zou ik zeggen :).

Wie weet wat ik straks als lease auto kan rijden.
 
Mooier dan verwacht. Zeker met die velgen. Ik ben nog niet helemaal weg van die achterlichten. Beetje Laguna-achtig. Misschien een kwestie van wennen.
 

___JC___

Forumguru
Achterlichten zijn een beetje jammer inderdaad.

Maaruh....ik vind m eigenlijk een beetje te hoog 'ouwe lullen gehalte' hebben.
Niet echt sportief of futuristisch gelijnd zoals de nieuwe C5.
Jammer...
:mad:
 
Vind de superb2 zoals op deze foto,s best wel mooi
 

Bijlagen

  • superb.jpg
    superb.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 66
  • superb1.jpg
    superb1.jpg
    26,9 KB · Weergaven: 48

LenK

Forumguru
Krijg ik er een? Kunnen jullie geen inzamelingsactie houden? Zal ik van nu af aan heel braaf zijn :471:

Leuk detailtje op de foto: de parkeer sensor naast het voorwiel..

Die antenne is helaas de moddervlag op het mooie jacht.
En de bumpers zijn niet helemaal op kleur. Maar voor de rest is het toppie:xyxthumbs:toppie:xyxthumbs:toppie
 

TL@

Forumguru
Ik vind hem ook wel best mooi, alleen die achterlichten zijn niet om aan te zien. Best wachten op de break :-)
 

___JC___

Forumguru
Bedankt, ik heb een hekel aan die zogenaamde 'sportieve' auto (ik rij ze er toch allemaal uit met mijn 2.0 FSI Tiptronic automaat).

Ga je dr een bestellen dan?
Enuh, een 2.0 bezine met automaat is best vlot. Maar om nou te zeggen dat je 'ze dr allemaal uitrijdt' gaat wat ver.
Heb een Leon 2.0 FSI test gereden. Mist wat pit dat motortje wat mij betreft...;)
 

LenK

Forumguru
Op Autoweek stonden ook de afmetingen:
484 * 178 * 146 * 276 (L * B * H * WB)

Ter vergelijk
Passat 476 * 182 * 146 * 276
Mondeo 484 * 189 * 150 * 285
Mazda6 476 * 180 * 144 * 272
Laguna 470 * 181 * 144 * 276

Ben benieuwd naar de prijsstelling van de Sup2 tov de rijtje hierboven

(Sup1 was 480 * 176 * 147 * 280)
 

SkodaMan

Actief lid
Ga je dr een bestellen dan?
Enuh, een 2.0 bezine met automaat is best vlot. Maar om nou te zeggen dat je 'ze dr allemaal uitrijdt' gaat wat ver.
Heb een Leon 2.0 FSI test gereden. Mist wat pit dat motortje wat mij betreft...;)

Ik ben in een melige buis vandaag, sorry. Ik heb wel erg veel zin in de SII als het aanbod in motoren en versnellingsbakken naar mijn zin is. Ik wil graag een getunde 1.4 TSI (140 pk) met 7 bak DSG zoals je VW Jetta nu aangeboden wordt. Als dat beschikbaar komt in de OII vind ik dat ook goed.
 
Bovenaan Onderaan