officieel superb foto's

En hoe ziet de binnekant er uit jongens?? iemand een idee?


Ik zag een foto van de nieuwe Passat CC, jeweetwel, die Would-be Mercedes CLS. De airco-unit in die kar is identiek aan de airco die op de spy-pics in het ontwikkelcentrum staan.
Dus de airco van een premium Passat zit ook in de nieuwe Superb!
 

TL@

Forumguru
Da's toch normaal. In een O2 zit ook dezelfde airco als in de huidige Passat (alleen de OFF knop niet dacht ik)
In de vorige SuberB zat ook dezelfde airco als in de vorige Passat (en Golf en O1)
Typisch VW om zoveel mogelijk onderdelen hetzelfde te houden in verschillende producten.
 
Dat is toch niet waar. Deze airco zit toch ook al in de huidige Passat/Golf/O2?

De unit met de 3 knoppen is aanwezig in de huidige Golf/Passat/Jetta/O2. De versie met de twee kleinere ronde knoppen is nieuw voor de Superb 2 en de Passat CC. In de toekomst wellicht ook voor de opvolgers van eerdergenoemde modellen (of facelifts)
 

TL@

Forumguru
De unit met de 3 knoppen is aanwezig in de huidige Golf/Passat/Jetta/O2. De versie met de twee kleinere ronde knoppen is nieuw voor de Superb 2 en de Passat CC. In de toekomst wellicht ook voor de opvolgers van eerdergenoemde modellen (of facelifts)

Dity zijn toch 3 grote knoppen, of zie ik zo scheel:


Carscoop_SKSUP_20.JPG
http://bp0.blogger.com/_FoXyvaPSnVk...C4Q/jPO7UH-jzDM/s1600-h/Carscoop_SKSUP_20.JPG
Carscoop_SKSUP_20.JPG
 

LenK

Forumguru
Of 2 knoppen met zo'n miezerig schermpje ertussen beter is vraag ik me af.
De climatronic van mijn O1 (= Superb1) had ook zo'n klein schermpje. De afleesbaarheid was van nul en geen waarde.
 
Of 2 knoppen met zo'n miezerig schermpje ertussen beter is vraag ik me af.
De climatronic van mijn O1 (= Superb1) had ook zo'n klein schermpje. De afleesbaarheid was van nul en geen waarde.

Ik ken 'm van mijn Golf IV. De afleesbaarheid liet idd te wensen over. De beste bediening is, naar mijn mening, de drieknops versie van de O2 etc.
 

TL@

Forumguru
Er is nog een tweede foto van het interieur. Een officiële en een spypic. Beiden laten de airco-unit met twee knoppen zien! En nu houd ik erover op.

Da's van de radio, daaronder zit een normale airco met 3 knoppen.

En nu houden we ermee op.
 
en nog wat nieuwere fotos van autoweek....
 

Bijlagen

  • 3 superbII.jpg
    3 superbII.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 45
  • interieur superbII.jpg
    interieur superbII.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 48

JettaFreak

Actief lid
De achterzijde van de S2 heeft wel iets weg van de oude Kia Clarus. Zal eens een plaatje opsnorren.

Groet,


JettaFreak
 

gerwin

Nieuw lid
Een 1.9 tdi een rammelbak? Dat gaat wel erg ver zeg! Het is nog steeds een perfecte all-round motor met in de 130 pk uitzonderlijke prestaties. En dat ie iets meer "tokkelt", daar zul je in de nieuwe superb, net als in de huidige overigens, weinig last van hebben.
 

LenK

Forumguru
Wat vreemd is dat in deze nieuwe Skoda en dan nog wel in het topmodel, weer die PD komt. Alleen de 170pk krijgt de CR diesel.
Moet de voorraad PD diesels nog opgemaakt worden of hebben ze capaciteitsproblemen bij de productie van de CR diesels?
 
Bovenaan Onderaan