Kodiaq sportline

Dat ziet er leuk uit, maar gezien mijn "gewone" bestelde Kodiaq al 51.300 Euro kost, boven mijn budget :tegek:
 

CDK

Forumguru
Als ik dat had geweten......, Skoda is meestal niet zo snel met het uitrollen van diverse uitvoeringen, hier had ik niet op gerekend. Ik denk overigens wel dat er nu geen RS uitvoering meer komt waar sommigen zo op hopen. Net als de Superb heeft de Kodiaq straks een Sportline uitvoering en daar zullen we het mee moeten doen denk ik. (Tenminste op benzinemotor vlak, er is wel sprake van een RS diesel) Ik maak er zelf wel een Sportline / RS uitvoering van ;)
 
Laatst bewerkt:

Frenk21

Forumguru
@Corné de Kluijver , qua extra's valt dit wel tegen. Iets andere onderlip op de voorbumper en een chroom afwerking met uitlaatsierstukken op de achterbumper. Daar zet jij toch een andere uitlaat onder. Van binnen waarschijnlijk meer zwart hoogglans en de sportstoelen die je al hebt besteld. En wie weet wanneer deze gaan komen. De prodiktiecapaciteit is al onvoldoende voor de "normale" modellen;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Daar troost ik mezelf ook mee @Frenk21, dit valt onder de categorie FWP (first world problems) Het enige wat me aanspreekt zijn de hoogglans zwarte omlijstingen, maar omdat ik voor Quartz Grey gekozen heb misstaat chroom in dit geval ook niet. Het oogt alleen minder sportief, maar met een "sleeper" is ook niets mis. Daarbij kan ik die raamlijsten en die grilleomlijsting ook vervangen of spuiten. Een echte uitlaat heeft ook meer als die nepperts van de Sportline inderdaad.
 

Frenk21

Forumguru
Misschien een vragen bij de dealer @Corné de Kluijver of er al een blackpack te bestellen is. Dat kostte destijds bij mij O3 RS maar €50,-. Als dit op de sportline komt, is het misschien al bestelbaar bij de fabriek?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Ik heb ETKA al paar keer geraadpleegd maar de Kodiaq is jammer genoeg nog niet verschenen in de lijsten!

Van zodra dat het geval is zal ik misschien wel zaken kunnen benoemen adhv artikelnummers, zo weet je ineens of het los bestelbaar is of niet.

Iets waar sommige dealers falikant in falen trouwens :lezen:
 

RefleCs

Forumguru
Die zwarte delen i.p.v. chrome en de voorbumper springen het meest in het oog. Maar dat kan je met de normale Kodiaq ook doen:
2017-skoda-kodiaq-monte-carlo.jpg
 

Fmoon

Forumguru
Nu begint die interessant te worden . Nu nog fabrieksaf wat meer PK's en wellicht ben ik om. Ik verwacht nog wel een RS uitvoering..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan