Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

EdK

Forumguru
Morgen niet in Gouda, maar donderdag/vrijdag eens kijken of ik 'm kan spotten (kom er vrij kort langs onderweg naar mijn werklocatie in Gouda).
Je gaat toch niet die wagen poetsen he ????
Dan mag je wel eerst bij mij een kunstkras aan de linkerzijde eruit poetsen.......
Tsja sommige mensen kunnen het niet laten om kunstwerken te krassen in iemand anders zijn lak
 

Cordoba

Forumguru
@EdK Weet je zeker dat het gekrast is, en geen ets van de nieuwe Rembrand van Rijn? Dan is je auto nu echt veel geld waard geworden met dat kunstwerk. ;)
 

EdK

Forumguru
Twijfel nog of het geen ets van Anton Heiboer is......... Rembrand is zeker weten van niet....
 

B.Stuurder

Forumguru
image.jpeg image.jpeg Vandaag weer even langs geweest om wat zaken af te stemmen en natuurlijk even te kijken. De auto is al verlaagd, voor is hij goed laag, achter lijkt hij wat hoger te staan. Er moet nog heel wat gebeuren, velgen en banden waren binnen maar nog in de transportcontainer, ander stuur moet nog gemonteerd worden, logo ook nog. Maar we hebben nog even tijd. Wacht ook nog op de ontwerpschets van het interieur.
Dus voorzichtig even kennis gemaakt :jaja:
@Cordoba de auto staat binnen, als hij af is gaat hij naar buiten, meteen een autohoes achtergelaten, staat ie toch een beetje beschut straks. :D
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat niet maar wel es efkes max snelheid gereden. De verkoper zei me in het begin bij het inrijden liefst maar 80% vh vermogen rijden. Dus ja dan moet je direct plankgas stampen want om te weten wat 80% is moet je eerst weten wat 100% is he :)
Vergeleken met het geweld in jouw bolide was het wel wat tam zeker?
 

vleier

Forumguru
Inrijden lijkt me eigenlijk een beetje overschat. Als je kijkt naar bv de duurdere auto merken en race genen (ferrari en Porsche). Iedere auto die gemaakt is word gelijk even goed los getrapt op het circuit.

Of heb ik dat verkeerd. Mijn auto is door de vorige eigenaar ook niet echt lekker ingereden van wat ik zag. Maar nu was de auto ook al ruim 2 keer eerder los getrokken door de monteur bij de KLPD.
 

B.Stuurder

Forumguru
Inrijden lijkt me eigenlijk een beetje overschat. Als je kijkt naar bv de duurdere auto merken en race genen (ferrari en Porsche). Iedere auto die gemaakt is word gelijk even goed los getrapt op het circuit.

Worden die motoren niet eerst in een proefbank gezet en zij ze al ingereden als ze in de wagen komen? Nou is inrijden ook niet als een bejaarde rijden natuurlijk, als hij lekker warm is, mag je best wel eens trappen, maar niet tot de toerenbegrenzer dan...
 

vleier

Forumguru
Worden die motoren niet eerst in een proefbank gezet en zij ze al ingereden als ze in de wagen komen? Nou is inrijden ook niet als een bejaarde rijden natuurlijk, als hij lekker warm is, mag je best wel eens trappen, maar niet tot de toerenbegrenzer dan...

ja klopt maar daar is het ook gewoon 15 minuten warm laten draaien en dan door trappen tot de max.
 
Bovenaan Onderaan