Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

leon-cupra

Forumguru
Die stages ken ik niet ja in de Benelux gaan er niveel Skoda's zijn met 300+ pk
Wacht nog een jaartje en je zal ze wel zien rijden. Laatste jaar is de vRS maar beginnen verkopen. Bij de Golf 7 gti denk ik dat het momenteel omgekeerd is. Denk dat de minderheid nog minder dan 300pk heeft :deuk:
 

philippe bakker

Forumguru
Awel ik heb dus nog nooit kunnen spelen tegen een andere RS :(. Ook rijden er 2 golf gti'jes rond hier in Lokeren met alle toeters en bellen aan maar ook telkens de andere kant op of zo. Want das es iets dat een beetje gelijk is he.
 

B.Stuurder

Forumguru
Hij is binnen, de Blauwe Haai, althans, dat zou hij moeten worden. Of is het zij?:pardon:

Skoda Van Beynum Gouda is inmiddels al druk met de verbouwing. Het proces is nog niet klaar, maar we hebben nog tot januari. Gelukkig, want de BBS wielen staan blijkbaar enorm in backorder. Sommige zaken blijken ook lastiger te realiseren dan gedacht, maar ik heb alle vertrouwen dat @JoostPels dat gaat oplossen.

Een aantal indrukken alvast:
image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
Ziet er veelbelovend uit. Toch spijtig dat ze hem nu al laten binnen komen. Gaat hij uiteindelijk nog drie maanden op de parking stil blijven staan. Kan toch niet zo heel goed zijn voor de wagen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ziet er veelbelovend uit. Toch spijtig dat ze hem nu al laten binnen komen. Gaat hij uiteindelijk nog drie maanden op de parking stil blijven staan. Kan toch niet zo heel goed zijn voor de wagen.

In verband met de actie vroegtijdig besteld, daarna bleek de actie nog door te lopen. Dus nu uiteindelijk wat vroeg, maar dat mag de pret niet drukken. Misschien is het voor de dealer interessanter om de auto in de showroom te laten staan, maar dan wel met een ketting er omheen, zodat niemand met zijn vingertjes aan mijn auto kan zitten :deuk:
 

Cordoba

Forumguru
Behoorlijk goed @EdK Wassen met de hand is prima, poetsen mag ook met een goede machine en bij voorkeur door een kundig persoon. Overigens zal gewoon foamen (inschuimen van de auto) en afspuiten al heel veel van het zand wegspoelen.

Morgen niet in Gouda, maar donderdag/vrijdag eens kijken of ik 'm kan spotten (kom er vrij kort langs onderweg naar mijn werklocatie in Gouda).
 
Bovenaan Onderaan