RS weer terecht en de verdere zoektocht

Dennis78

Forumguru
@Thokozanoah : ik rijd al 10 jaar Skoda. Heb bij betreffende dealer al 3 auto's gekocht en in onderhoud gehad en ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen gehad. Zelfs altijd zeer positief en proffesioneel geholpen.

B.Stuurder

Forumguru
@Thokozanoah : ik rijd al 10 jaar Skoda. Heb bij betreffende dealer al 3 auto's gekocht en in onderhoud gehad en ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen gehad. Zelfs altijd zeer positief en proffesioneel geholpen.

Ik ben bij weinig dealers met zo weinig interesse en bereidheid tot medewerking geholpen.
De eerste keer dat ik kwam kijken had men geen tijd voor me en kon ik onverrichterzake vertrekken. De tweede keer was er wel tijd , maar kon niks van wat ik wilde, alles was onmogelijk of lastig etc, echter toen ik aangaf dat andere dealers die zaken wel kunnen regelen, toen kon het ineens wel.
Vervolgens in het offertestadium werd er van tevoren al geroepen dat er niks met de prijs gedaan kon worden, terwijl er voor €12k aan accessoires geoffreerd was, waar wel degelijk mogelijkheden mee zijn.
Tot slot werd ook nog fijntjes medegedeeld dat wanneer ik elder de auto zou aanschaffen en er zou iets aan de hand zijn met een accessoire, dat ik dan niet bij hem hoefde aan te kloppen.
Het gaat om 1 persoon bij deze dealer, alhoewel ik alleen nog een jongetje aan een buro zag en verder niemand.
Waar hij niet moeilijk over deed was een proefrit, dat moet ik wel zeggen.

Overigens is dit mijn persoonlijke ervaring, wat natuurlijk niet meteen een regel is dat dit een slechte dealer is.

Zo goed @Handige Harry ? :laugh:

Noord26

Forumguru
Laat nou de SII ook geen DSG zijn....aangezien ik nu al ruim een maand probleemloos met de schakel auto van mijn vrouw rondrij, lijkt een automaat geen moeten meer.
Dan weet ik nog wel een zeer leuke voor je! Wel met panoramisch dak. ;) Prijs is interessant voor je, hebben wij niets in te ruilen bij een nieuwe aanschaf!

Bovenaan Onderaan