Dennis78
Forumguru
@Thokozanoah : ik rijd al 10 jaar Skoda. Heb bij betreffende dealer al 3 auto's gekocht en in onderhoud gehad en ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen gehad. Zelfs altijd zeer positief en proffesioneel geholpen.
@Thokozanoah : ik rijd al 10 jaar Skoda. Heb bij betreffende dealer al 3 auto's gekocht en in onderhoud gehad en ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen gehad. Zelfs altijd zeer positief en proffesioneel geholpen.
Dan weet ik nog wel een zeer leuke voor je! Wel met panoramisch dak.Laat nou de SII ook geen DSG zijn....aangezien ik nu al ruim een maand probleemloos met de schakel auto van mijn vrouw rondrij, lijkt een automaat geen moeten meer.
Zo goed @Handige Harry ?![]()
Hoezo vreemd? Lijkt erop dat jij hier de lange tenen hebt, vriend, ik tag je omdat je om uitleg vroeg.Als ik op je lange tenen getrapt hebt en je daarom zo vreemd reageert, mijn excuses dan bij deze.
Misschien familie van de desbetreffende dealer?Niet zo handig van Harry dus. Geintje moet kunnen toch?
@Handige Harry het was niet kwaad bedoeld. Het spijt me als het zo overkomt, de emoticon heeft waarschijnlijk niet dezelfde betekenis gehad voor ons beiden.
Bij mij niet !!Alles is te koop Edk
NOT FOR SALE @Rosinfield