B.Stuurder
Forumguru
Is dit nu een Belgisch probleem of een universeel probleem eigenlijk?
Afgaande op wat ik hier lees heb ik wel de indruk dat het in België erger is dan elders.Is dit nu een Belgisch probleem of een universeel probleem eigenlijk?
Volgende week 16 augustus mag ik mijn S3 gaan ophalen bij de dealer (België).
Hij is bested op 29 februari 2016. Dit komt dus neer op ongeveer 6 maand. Staat reeds een maand bij de dealer maar deze was nadien 3 weken gesloten. Dus eigenlijk maar 5 maand. Vreemd dat Jan A dan zo veel langer moet wachten voor eenzelfde configuratie en dan nog wel op dezelfde dag besteld. Ik kan daar geen logica in krijgen..
De verkoper zei dat ik geluk had en dat hij nog vlot binnen gekomen is.
Het gaat om een combi style 2.0 dsg met trekhaak, pack comf.; pack navi; acc; pack led plus; ..
Veel succes met het wachten en hopelijk komen ze allemaal veel vroeger binnen!!!
Ik begin het toch steeds straffer te vinden... Eens de wagen in productie is gegaan zou het toch mogelijk moeten zijn om een precieze datum voor aflevering te geven? Mijn wagen staat nu al bijna 2 weken op status 'bij invoerder', en ze kunnen mij nog altijd geen leveringsdatum geven...Wel grappig om lezen dat het probleem zich telkens blijft herhalen...
Die lange wachttijden en constant op en neer geschuif van datums is al van dag 1 dat de superb 3 uitgekomen is een probleem!
Ik moest oorspronkelijk ook 10 maanden wachten toen ik bestelling deed... Uiteindelijk is wagen toch na 6 maand gekomen
En ja hoor... Hij is het wachten waard !!!!
Maar dat heeft toch niks met de levering van Skoda te maken dat een importeur het blijkbaar moeilijk vindt om een auto op een oplegger te duwen?Ik begin het toch steeds straffer te vinden... Eens de wagen in productie is gegaan zou het toch mogelijk moeten zijn om een precieze datum voor aflevering te geven? Mijn wagen staat nu al bijna 2 weken op status 'bij invoerder', en ze kunnen mij nog altijd geen leveringsdatum geven...
Succes ermee!Keuze is gevallen, het is de Passat geworden, welke mijn 2e keuze was maar omwille van de levertermijn toch de Passat gekozen.
Hallo, ik heb op 4 juni (2016) een Superb Combi 2.0 TDI (150pk) Style Business Moonwhite Mettalic besteld met panoramadak, sunset, hillhold control, verlaagd onderstel, led interieur pakket, achteruitrijcamera, verwarmbare voorruit (stiekem wel erg makkelijk) en de dealer schroeft er daarna nog zwarte Supernova (19 inch) velgen onder.
Gisteren bericht gekregen dat hij geproduceerd is en dat hij volgende week waarschijnlijk bij de dealer staat en we de aflevering kunnen gaan plannen. Kortom levertijd van een kleine 3 maanden en dit had de dealer al bij bestelling aangegeven.
Note: het gaat om een lease-auto.
Ik denk dat Benderke Belg is en Racer01 Nederlander en dat daar de sleutel ligt. Bij de importeur welteverstaan.
Van waar ben jij? Hopelijk niet te dicht bij mij?Geen idee maar ik kan me voorstellen dat de grotere dealers juist wat meer plekken krijgen dan de kleinere dealers. De grotere dealers kunnen immers sneller de plekken opvullen. Maar er is volgens mij geen touw aan te knopen![]()