RS 2.0 TSI DSG 2010

Thokozanoah

Forumguru
Nog een mooie... bij Vruggink hebben ze een van de weinige 230rs'en in nl (wel in kleur zwart):

http://webshop.inmotiv.nl/s76f3f877...ombi-2-0-tsi-rs-230-edition-leer-navi-19inch/

Staan daar ook nog twee blauwe RS FL, misschien heb je dr iets aan als prijs orientatie..
Kan mijn RS alleen vergelijken met de zwarte uit 2010, maar maakt het wat moeijLijk omdat mijn RS DSG heeft, brengt toch een stukje meerwaarde met zich mee. Ik heb nu een vraagprijs neergezet, met de nadruk op vraagprijs. Komt nagenoeg overeen met de zwarte bij Vruggink incl aflevering........alleen is dan mijn RS veel completer uitgevoerd!
 

leon-cupra

Forumguru
net even golf R dsg 4X4 gereden,mmm dat komt goed van zen plek.
Je moet dan eens op een nat wegdek rijden, dan pas kan je de 4motion echt waarderen. Ook in de bochten, ppffff, dat spel plakt op de baan (mijn broer heeft er eentje ;))
Totaal andere klasse dan een vRS.
 

ertromp

Forumguru
Nog een mooie... bij Vruggink hebben ze een van de weinige 230rs'en in nl (wel in kleur zwart):

http://webshop.inmotiv.nl/s76f3f877...ombi-2-0-tsi-rs-230-edition-leer-navi-19inch/

Staan daar ook nog twee blauwe RS FL, misschien heb je dr iets aan als prijs orientatie..
Wel jammer aan zo'n geïmporteerde RS vind ik dat het Navi systeem een Amundsen is en geen Columbus. Als je voor een auto gaat ga dan voor de "full package" dus naast die Columbus ook een pano dak.
Wellicht zelf eens rondneuzen in DLD @Thokozanoah? En voor dat bedrag komt een nieuwe Seat Leon Cupra 290 ST ook in het vizier
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik ga mij pas oriënteren als de RS verkocht is. Maar de prijzen die bij eerder genoemde auto's staan, liggen ver boven mijn budget. Wat ik precies ga uitgeven ligt aan wat ik tegen kom. Als ik een "goedkopere" auto tegenkom is er meer ruimte voor bv 19 of 20" velgen, goede verlaging en motortuning. Wordt het een duurdere auto, dan zullen dergelijke zaken moeten wachten......
 

Noord26

Forumguru
17.750? Oei.. dan kan ik meteen melden dan mijn collega af gaat haken tov auto's die met garantie aan worden geboden.
 

Thokozanoah

Forumguru
17.750? Oei.. dan kan ik meteen melden dan mijn collega af gaat haken tov auto's die met garantie aan worden geboden.
Het is een vraagprijs......ik heb een stukje afdingen ingecalculeerd.
Als iemand geinteresseerd is dan komen we er vast wel uit, zo kan ik bv de auto ook leveren zonder 18" winterset. En natuurlijk kan ik geen garantie geven. Bedenk wel dat er momenteel geen enkele RS FL DSG te koop wordt aangeboden, dus je kunt niet echt vergelijken.
 

B.Stuurder

Forumguru
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...3612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=9

Aangezien het nog wel ff duurt met de goedkeuring van de moderators....

Ziet er netjes uit zo. Het is dat ik particulier geen auto nodig heb. Misschien kun je beter het tunen melden als mensen komen kijken, anders zijn serieuze kandidaten misschien voorzichtig omdat ze bang zijn dat de auto is afgeragd en krijg je nu reacties van allerlei petjes zonder geld?

Is de standaard acceleratie 0-100 7,5 sec? Dan is nu de 1.8tsi even snel. Dat wist ik niet.
 

Noord26

Forumguru
Klopt allemaal. Ik kan alleen terugkoppelen wat hij zegt. Letterlijke woorden zijn dat hij dan liever een Passat met dsg zou kopen. Rondom dezelfde leeftijd. Met garantie (BOVAG). Ziet er net wat frisser uit als een o2. Wat als de motor of dsg na 2000km defect gaat? Zeker met dergelijke tuning.

Dus niet de persoon die jij zoekt..

Misschien kun je iets met deze woorden als terugkoppeling.
 
Laatst bewerkt:

Thokozanoah

Forumguru
Ik kan mij voorstellen dat mensen zo denken wat betreft tuning. Ik kan alleen vermelden dat ik een zeer rustige rijder ben van 44 jaar, altijd netjes warm rijden en laat de auto altijd ff 10 seconden draaien voordat ik de motor uitzet. Ik rij relatief rustig en heb afgelopen week "mijn topsnelheid" behaald op de deutsche autobahn, maar lieft 190 km op de teller......
Diegene die de auto live hebben gezien en mij als forummer enigszins hebben gevolgd, zullen kunnen beamen dat de RS netjes is onderhouden en er op en top uitziet.
Maar ieder zijn keus en ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand voor een auto met garantie kiest.
 

Ridley

Forumguru
Ik denk dat deze van Marcel er beter uitziet dan menigeen met garantie. Maar zoals je al aangeeft, ik heb hem live mogen aanschouwen. Zijn uitmuntende staat kun je vanaf een foto niet zien.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik kan mij voorstellen dat mensen zo denken wat betreft tuning. Ik kan alleen vermelden dat ik een zeer rustige rijder ben van 44 jaar, altijd netjes warm rijden en laat de auto altijd ff 10 seconden draaien voordat ik de motor uitzet. Ik rij relatief rustig en heb afgelopen week "mijn topsnelheid" behaald op de deutsche autobahn, maar lieft 190 km op de teller......
Diegene die de auto live hebben gezien en mij als forummer enigszins hebben gevolgd, zullen kunnen beamen dat de RS netjes is onderhouden en er op en top uitziet.
Maar ieder zijn keus en ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand voor een auto met garantie kiest.

Dat bedoel ik dus. Dat kun je rustig uitleggen aan geïnteresseerden als ze komen kijken.
 

Noord26

Forumguru
Het klopt allemaal. Probleem is dat je echte liefhebber moet zien te vinden. Is lastig als menigeen sorteert op prijs/kmstand/uitrusting. Tel daarbij op dat er veel concurrentie is bij prijzen tussen 15 en 20.000.

Succes met de verkoop!
 
Bovenaan Onderaan