RS 2.0 TSI DSG 2010

ertromp

Forumguru
Jou inschattende zal er zeker een snelle voor terugkomen
Een 5 pitter A3 is niet verkeerd
Goede vakantie nog met je RS en nog goed van genieten!
 

B.Stuurder

Forumguru
De kogeltjes door de kerk........als ik terug ben van vakantie zal ik mijn bloedsnelle en mooie RS te koop zetten!
Waarom? Nou gewoon omdat ik wat anders wil, ik heb de RS bijna twee jaar. De RS zal bij thuiskomst een km stand hebben van ongeveer 132k. Dus thuis goed wassen en dan de advertenties plaatsen. Bij verkoop zal ik een barrel terugkopen om mij eens goed te oriënteren wat de volgend auto wordt. Eisenpakket: bj va 2014, wit, panoramadak, sportstoelen (het liefst in leder), automaat en minimaal een 1800cc met 160/180 pk. Kanshebbers......Golf 7 GTI, Octavia III, SuperB, VW Passat, Audi A4, BMW 3 serie, Audi A3........

Ik heb er net 1 besteld, alleen niet in het wit.... :D
 

B.Stuurder

Forumguru
Sow, daar krijg je spontaan nachtmerries van. Wat een verschrikkelijk grote afwaardering, in 4 jaar tijd gok ik de helft!
 

Rallye

Forumguru
OT. Kan iets "zeer Uniek" zijn? Uniek betekent dat er maar één van is. Auto is nog "Prachtig" (met een hoofdletter ook).... Sommige mensen moet je niet achter een toetsenbord zetten.
 

Thokozanoah

Forumguru
Hij zal toch wel een prima prijs krijgen voor de RS
Is natuurlijk ff afwachten......ik zal mij eerdaags verdiepen in een reële vraagprijs, maar de RS gaat zeker niet weg voor een prikkie gezien de staat waarin de auto verkeert. En daarnaast zal meetellen dat een RS FL met DSG schaars is.

Vannacht terug uit Italië, probleemloos bijna 3400 km gereden. Maar eerst goed schoonmaken, jee wat een bende na twee weken vakantie:D
 
Bovenaan Onderaan