RS 2.0 TSI DSG 2010

Nickn

Nieuw lid
Fantastisch. Ik ben nog niet zo lang lid op dit forum en zag deze dikke blauwe RS vaak staan op weg naar mijn werk. Nu ben ik aan het samenstellen met een Octavia en dan valt die me helemaal al op, ik dacht eergisteren toen ik weer over de rotonde kon al "goh, zou deze persoon ook op het Skodaforum zitten?" en het eerste topic dat ik aanklik in de categorie "Mijn auto" is deze. Geweldig. Toffe wagen!
 

Thokozanoah

Forumguru
Fantastisch. Ik ben nog niet zo lang lid op dit forum en zag deze dikke blauwe RS vaak staan op weg naar mijn werk. Nu ben ik aan het samenstellen met een Octavia en dan valt die me helemaal al op, ik dacht eergisteren toen ik weer over de rotonde kon al "goh, zou deze persoon ook op het Skodaforum zitten?" en het eerste topic dat ik aanklik in de categorie "Mijn auto" is deze. Geweldig. Toffe wagen!
Kom gerust 4 juni naar de JD meeting in Lochem, dan zijn er meer aanwezig en kun je nog meer ideetjes opdoen.....
 

Nickn

Nieuw lid

Schippersss

Forumguru
Lekker vermogen man! Ja die wastgate strakker help veel. Was toendertijd ook met mijn standaard 1.8tsi probleem. Strakker gezet en hij hielp bovenin veel beter vast. Bij sommige turbo's worden die veertjes heel slap.

Wel chapo voor mark zijn vuurvaste handen!
 

Thokozanoah

Forumguru
De kogel is door de kerk........als ik terug ben van vakantie zal ik mijn bloedsnelle en bloedmooie RS te koop zetten!
Waarom? Nou gewoon omdat ik wat anders wil, ik heb de RS bijna twee jaar. De RS zal bij thuiskomst een km stand hebben van ongeveer 132k. Dus thuis goed schoonmaken en dan de advertenties plaatsen. Bij verkoop zal ik een barrel terugkopen om mij eens goed te oriënteren wat de volgend auto wordt. Eisenpakket: bj +- 2014, wit, panoramadak, sportstoelen (het liefst in leder), automaat en minimaal een 1800cc met 160/180 pk. Kanshebbers......Golf 7 GTI, Octavia III, SuperB, VW Passat, Audi A4, BMW 3 serie, Audi A3........
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan