Witte76

Forumguru
yes yes, sinds enkele uren trotse eigenaar van mijn RS230. 100km gereden en diep onder de indruk. Morgen weer een rijdagje tegemoet. Alleen spijtig van de regen:cry: . Hij is al redelijk vuil :nailbiting:
 

Goofy@5E

Forumguru
yes yes, sinds enkele uren trotse eigenaar van mijn RS230. 100km gereden en diep onder de indruk. Morgen weer een rijdagje tegemoet. Alleen spijtig van de regen:cry: . Hij is al redelijk vuil :nailbiting:


Proficiat met de ride, een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden , we wachten met ongeduld ..........
en dit is veel leuker in je eigen topic,
grtz K.
 
Laatst bewerkt:

Witte76

Forumguru
voila, vandaag eerste bestelling gedaan, engelse zonneklep voor de recht
Voor de gene die nog leds nodig hebben voor de nummerplaat, skoda heeft ze oem in huis, het zijn die van de rapid, kostprijs weet ik niet, maar ze passen in de O3. Ik ga ze bestellen vind degene die ernu in zijn iets te opvallend, te veel licht

Bekijk bijlage 45864

Vandaag een engelse zonneklep gaan bestellen bij de dealer. Had ook gevraagd naar die LED-nummerplaatverlichting, op hun rapids staan ook geen led's vanachter ??? Heb je die originele van skoda al ontvangen Goofy ???
 

Goofy@5E

Forumguru
Jeb, steken erin, zie post #57, kostprijs €5,40/stuk zonder btw. wel effe via vcds de nummerplaat verlichting instellen naar led, anders kun je een foutmelding krijgen, gewoon besteld bij men dealer.
@Witte76
 

Witte76

Forumguru
Heb net die van mijn Audi A5 eens bekeken. Die passen precies ook. Morgen eens proberen. Zijn originele van Audi besteld en gaven in de A5 geen foutmelding. Alweer iets uitgespaard als dat werkt. Heb ook de led binnenverlichting eruit gehaald bij de A5 en vervangen met de originele. Dat gaat misschien ook lukken.
:pardon:
 

Goofy@5E

Forumguru
Terug van de rit naar de ring, effe men O3 in de sop gezet deze morgen, was echt wel is nodig, e pak slachtoffers op de voorruit, heb ze niet geteld maar kon er e soepeke mee koken denk ik, hij is terug proper en tis zo dak em wil,

100_5534.JPG

100_5537.JPG

Shampoo met wax, zalig gewoon he

100_5545.JPG

Het eindresultaat,

100_5549.JPG

100_5554.JPG

Nog eens gaan tanken en we kunnen er weer tegen,
 

Goofy@5E

Forumguru
Hoi Allemaal, vandaag eindelijk nog een kleinigheid gedaan aan men o3ke, was nie veel zene, heb een een K&N luchtfilter geplaatst, verschil niet zo direct merkbaar, en nog een paar fotokes genomen in een buur gemeente bij een grote trap, welbekend bij sommigen hier op het forum....... @abelsj

K&N.JPG

den trap

Pinkst 01.JPG

Pinkst 02.JPG

Pinkst 03.JPG

Pinkst 04.JPG

Stay Tuned.......

Grtz K.
 

Goofy@5E

Forumguru
Als het goed is hoor je hem wel beter aanzuigen nu , met dat filter . Vooral bij wegrijden ..

Je hoort het wel iets duidelijker en je hoort nu ook wel de dv+ nog beter openen , maar alleen met motorkap open, eenmaal gesloten is het terug stil, ik wil echt iets meer geluid uit men o3ke op termijn, hij rijd als een rs maar je hoort een prius, kan niet volgens mij.......
Vind nog wel een oplossing.........
 

Tuner111

Forumguru
Je hoort het wel iets duidelijker en je hoort nu ook wel de dv+ nog beter openen , maar alleen met motorkap open, eenmaal gesloten is het terug stil, ik wil echt iets meer geluid uit men o3ke op termijn, hij rijd als een rs maar je hoort een prius, kan niet volgens mij.......
Vind nog wel een oplossing.........

uitlaatje veranderen hé ;)
 
Bovenaan Onderaan