Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
De eerste staan al in mijn auto topic. Zodra mijn dochters klaar zijn met zwemles pak ik de dslr thuis erbij.

Net antwoord gehad van D'Ieteren Woluwe voor de levering en vraag wat de MY2017 als invloed zou hebben.
Levering zou eind augustus zijn ipv eind september (toch al leuk) maar qua wijziging kreeg ik enkel dit :

De optie “Hill hold control” wordt een standaarduitrusting voor de “ Style” versie.

Toen ik bij hun vroeg of de camera er zou opzitten moest het een MY2017 worden, was het antwoord: "In principe wordt de wagen geleverd zoals hij besteld is".

@DavidV hier ook een vorm van geboorte nieuws!

ik kreeg vandaag het volgende bericht van de dealer:

"Het gaat goed met de levertijd van de auto, de auto is onderweg naar Nederland.
De verwachting is dat de auto over twee weken geleverd zou kunnen worden".

Koopovereenkomst is getekend in week 5 (Nederland)
Levering (onder voorbehoud) week 21

Superb combi 3 TSi 2,0 L&K Cappuccino Beige
Bruin lederen interieur
Panorama Dak
Achteruitrijcamera
Parkeerassistent
Trekhaak wegklapbaar
Verwarmende stoelen achter
Reserve wiel
Verwarmbare vooruit
Travelassist
Lichtpakket
Virtueel Pedal

Aanvankelijk levertijd week 15, toen week 20, nu onder voorbehoud week 21.

Ik heb net bericht gehad van de dealer dat mijn levering een maand is uitgesteld van eind juni naar eind juli. Eind januari besteld. Dat wordt dus 6mnd wachten op de superb...

El Pedro

Nieuw lid
Op 18 maart besteld en 14 mei ga ik 'm afhalen, dus levertijd minder dan 2 maanden (staat zelfs al paar dagen klaar)!
Skoda Superb Combi Ambition Businessline met 1.6 TDI in kleur Lava Blue met als opties Sunset, Hill Hold en Canton geluidssysteem.

Morpheus2016

Nieuw lid
Ik heb ook een skoda besteld
eind februari
garage had enkele weken geleden gezegd week van 25 april in productie en eind mei leverbaar.
Deze week eens gebeld en zal nu opnieuw eind augustus of september zijn.

Model Combi L&k DSG 280 PK rood :-)
Optielijst bijna volledig afgewerkt behalve pano dak

Zal er ongeveer zo uitzien, juist andere velgen

Bijlagen

• Skoda.jpg
    Skoda.jpg
    113,8 KB · Weergaven: 62

Pagani

Lid
Eerste post hier :-)
Superb combi SB 1.6 TDI DSG besteld op 10 mei. Verwachte leverweek 1 augustus... Laat die zomer maar komen :D

Ik lees dat er een aantal aanpassingen zijn op MY'17. In België zie ik dat je bv. pack led plus niet meer afzonderlijk kan nemen maar enkel in combinatie met Keyless systeem. Ik heb mijn S3 eind februari besteld met een pack led plus maar zonder Keyless. Ik vraag me af ik ik deze nog zal hebben of ik misschien genoodzaakt een keyless zal moeten nemen? Heeft hier iemand ervaring mee? Mijn leveringstermijn is trouwens opgeschoven naar ongekend... :cry: Misschien heeft dit daar iets mee te maken??

Bovenaan Onderaan