Het grote AliExpress forum

Roeland80

Forumguru
Hallo,

Ik rijd nu sinds 4 weken een Skoda octavia combi, hier voor een VW passat 3c gereden kwam dus ook veel op het passat forum.

Daar hebben ze een topic over VW passat gerelateerde artikelen op Aliexpress.

Vaak is de kwaliteit erg goed van de artikelen zeker voor de prijs maar soms ook niet.
Ook laten ze daar weten of een artikel goed werkt of juist niet...

Ik trap af:
C5W LED lampjes voor interieur - Werken prima zijn te groot voor kenteken verlichting

Stadslicht LED T10 - werken storings vrij!

Kentekenverlichting LED - nog niet binnen.

Dag rij verlichting LED - nog niet binnen.

Mistlamp Xenon look - geven iets minder licht dan origineel maar wel mooi wit licht.

MDI kabel iPod - werkt prima.

Lichtschakelaar Chrome met "AUTO" stand - nog niet binnen maar als ik hem heb geïnstalleerd zal ik het hier melden.

Chromen Pendaal set - nog niet binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

edero

Forumguru
Heb via Aliexpress al heel wat besteld, en tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
Heel veel artikelen komen via hen bij verschillende bedrijfjes vandaan, dus moet je rekenen op veel variabele levertijden, maar
als je dat incalculeert heb je veel voor weinig ;) !
En uiteraard is de kwaliteit soms ook erg variabel, tja het komt tenslotte uit China :laugh:
 

Kempes

Forumguru
Even op opmerking op de openingspost:

Stadslicht LED T10 - werken storings vrij!

1 LED was bij mij na 2 maanden doorgebrand en de andere na 5 maanden. Ik heb ze nu maar bij Xenonlamp.nl besteld...deze blijven wel heel en zit tenminste een jaar garantie op......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
Ik bestel zeer sporadisch bij Ali.
Zeker voor auto onderdelen van de motor (filters, lagers, dichtingen en noem maar op) of aan assen / vering / stuurinrichting etc ga voor origineel of een gerenommeerd vervangingsmerk want pasvorm en kwaliteit is vaak kl#2te van die Ali zooi
Prijs gaat echt in details zitten en die details kunnen net van belang zijn.
Lampen etc. kun je m.i. zeker bij Ali goed scoren want een hoop van de LED webshops halen daar volgens mij ook hun handel vandaan
 

TinusPlotseling

Senior Member
Tot op heden wel tevreden wat ik via aliexpress.com heb besteld. Nu is het wachten op door lock covers met nieuwe skoda logo erop en mooie rvs dorpel sierlijsten:D. Had ook zo'n sticker besteld met het nieuwe logo. Paste prima op het oude. Heb voor de liefhebber nog een te over
 

TinusPlotseling

Senior Member
Linkjes? ? Ik en mijn 2 linkerhanden hahaha. Als je skoda (in jouw geval) octavia accessoires intypt dan komen zo alle spullen tevoorschijn.
die sierlijsten voor mijn Fabia zijn maar 15 dollar. Kwaliteit moet ik natuurlijk nog afwachten maar voor die prijs:thumbsup:.
Ik heb op het embleem van het stuur een 3d sticker geplakt met het nieuwe logo van skoda, vind ik persoonlijk wat mooier staan omdat ik ook de nieuwe logo's op de velgen en grill heb;)
 

Roeland80

Forumguru
Even een "blond" vraagje: voegt dit iets toe t.o.v. de iPod gewoon via USB aansluiten (Ik zie nu ook gewoon de plaatjes die bij de liedjes horen etc.) en......kan ik dat nog aansluiten op een S3 van een paar weken oud of is dit alweer achterhaald/niet mogelijk ?

Ik zou het niet weten.... Ik had nog een oude iPod met oude aansluiting liggen die stond vol met muziek.... Ik heb een 32gb kaartje vol staan met muziek.... Ik kan nog een mp3 cd in de radio stoppen... En ik kan ook nog via de BT m'n iphone verbinden voor muziek....
 

Level42

Forumguru
Ja mijn iPod is ook "oud" (maar m.i. de mooiste die ze gemaakt hebben, die vierkante van 5 bij 5 cm.) maar in ieder geval met de oude Apple aansluiting. Punt is waar stop ik de andere kant van dat kabeltje in bij de S3....indien mogelijk :)

Ja ik heb ook BT optie maar ik vind kabeltje/vast toch wel makkelijk. Daarnaast nog een SD slot natuurlijk maar geen CD drive meer...helaas....
 

Roeland80

Forumguru
Kenteken verlichting niet can proof!!

Iemand die wel een beetje betaalbare LED kenteken verlichting heeft die werkt? Voor Skoda O2 combi FL

Pedalen RVS past mooi zit goed vast...
 

Level42

Forumguru
Even een "blond" vraagje: voegt dit iets toe t.o.v. de iPod gewoon via USB aansluiten (Ik zie nu ook gewoon de plaatjes die bij de liedjes horen etc.) en......kan ik dat nog aansluiten op een S3 van een paar weken oud of is dit alweer achterhaald/niet mogelijk ?
Heb dit al uitgepuzzeld, is achterhaald zit er niet meer op, alles via USB.
 

ertromp

Forumguru

Roeland80

Forumguru
Ja 30 euro voor paar lampjes vind ik toch wel weer veel... Is dat een beetje makkelijk te instaleren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
de weerstanden, ook al zou je die zelf er aan maken, moet je een beetje fatsoenlijk wegwerken in de kofferklep zelf. Kwestie van de binnenbekleding van de kofferklep er even halen wat overigens goed te doen is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan