Prachtige actie.
Ik weet niet hoe de SIII rijd, maar ik verkies mijn SII boven de 520i Executive (nieuwste model) van mijn vader.
En dat heeft niks met het verschil in motor-vermogen te maken. Begrijp me niet verkeerd, de 5 rijd is heus een fijne auto, maar ik vind de Superb toch fijner. En na 3,5 jaar BMW 118iA High Executive was de Superb een openbaring.
Maar goed, een 1 tegen een Superb is ook niet eerlijk.
Toegegeven, met de 1 kon je lekker hoeken, maar hoe vaak doe je dat? Een lange rit was een martelgang.
Anderzijds, als je met 4 man in een 5 op pad wil, veel succes voor de achter-passagiers. Wat is dat ding klein achterin!
Ik zat achter mijn vader (allebei circa 1,80 lang) en ik had mijn knieën zowat in mijn nek. Drama.
Ik snap ook niet zo heel goed waar de discussie over gaat eigenlijk. Je kiest wat bij je past.
En over smaak valt niet te twisten. BMW beter dan Skoda? Hangt er vanaf wat je zoekt.
Ook met een BMW kan je stukken krijgen, net zo goed als met een Skoda.
Betere afwerking e.d. zijn details. Je geeft erom of niet. En als je daar die premium-prijs voor wilt betalen, dan moet je dat vooral doen.
Voor mij persoonlijk? Ik hoef geen BMW weer. Ik ben genezen. Ik hoop nog heel veel jaren plezier te hebben met mijn SII.