Taffy
Forumguru
Ik wens jullie allen een knallend eindejaar !!
Ik ben volop bezig met het voorbereiden van de mini meet![]()
Ik jou ook, succes met de resterende voorbereidingen en ik vind t nog steeds jammer dat ik niet bij kan zijn
Ik wens jullie allen een knallend eindejaar !!
Ik ben volop bezig met het voorbereiden van de mini meet![]()
Denk om je vingers (vuurwerk) en ogen (kurk van de bubbels).
Da zal geen probleem zijn, kan je ineens ne groten intro maken met je RS 230 héHeey iedereen, net nieuw hier!
Eigenaar van een Steel Grey Octavia Combi rs230. Wil wel komen, maar werk tot 12u15 dus kan ten vroegste pas tegen 13u aanwezig zijn!
Hehe met de auto dat je niet kan horen komenDa zal geen probleem zijn, kan je ineens ne groten intro maken met je RS 230 hé![]()
Jawel sound generator aan, alle vensters open en geluid volle bakHehe met de auto dat je niet kan horen komen![]()
maar ik heb geen dsgJawel sound generator aan, alle vensters open en geluid volle bakIk vind het nog meevallen, vind de plofjes wel leuk als de dsg schakelt zo vanaf 3000rpm
Heb jij die plofjes niet dan ? Vooral in tunneltjes heel leukmaar ik heb geen dsg![]()
ik heb een plofje als ik er zelf voor werk. Lukt me niet altijd!Heb jij die plofjes niet dan ? Vooral in tunneltjes heel leuk
Heey iedereen, net nieuw hier!
Eigenaar van een Steel Grey Octavia Combi rs230. Wil wel komen, maar werk tot 12u15 dus kan ten vroegste pas tegen 13u aanwezig zijn!
Kzal ook even vakantie vragen aan de bazin![]()
even nog een vraagje?
Hoeveel RS TDI, RS 220 en RS 230 zullen op de bijeenkomst zijn?
Eggie ? zijn dat eierenLijkt mij van wel , we willen immers uw S3 wel in het eggie zien ..