Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

tritus

Senior Member
Het nadeel van 19 inch velgen is dat de banden zo veel meer duurder zijn dan bij 18 inch velgen. Dat is voor mij een goede reden om de 19 inch velgen niet te nemen. Van 17 naar 19 inch scheelde € 80 per maand in het Lease bedrag....

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@tritus, dat is inderdaad een hekel punt. Tot 18" is het nog prettig shoppen, daarboven is het financiële uitbuiting ;) Zomerbanden gaat overigens nog wel, maar 19" winterbanden is echt extreem!

Rolandd

Actief lid
Grote kans dat de leasemaatschappij je een paar 16" stalen velgen geeft voor de winter banden als je 19" laat monteren.

Lilo

Nieuw lid
Nog geen foto's van verse Superbs die inmiddels bij de dealers zijn gelost? Morgen staan ze in de showroom...!
Zodra ik foto's heb (waarschijnlijk morgenavond), zal ik ze direct posten. Ik hoop Quartz Grey (live) te kunnen zien, dat wordt nl. mijn kleur.
Bij muntstad staan er inmidddels alvast twee voor de deur..
*correctie; ik hoor zojuist dat ze er 4 hebben. 2 wit, 1 grijs, 1 rood

Laatst bewerkt:

Gunner

Forumguru
Ik zit in zwaar dilemma over de keuze van de kleur; ik neig naar Jungle Green en dat is blijkbaar een mogelijkheid op de Yeti. sowieso is plaatjes niet erg overtuigend en om het op een ander model te transporteren in je hoofd is ook moeilijk

zou het een beetje knap kunnen staan op een S3? het is persoonlijk maar ik zou liever niet voor een grijze o.i.d gaan.

Gunner

Forumguru
Doe gek. Doe wit!
Die witte waar een paar foto's een paar geleden hier geplaatst zijn ziet er inderdaad niet verkeerd uit, maar ik denk dat het vooral mooier is bij dikkere velgen. Vind ik van de A3 limousine ook. Ik neem aan dat dat de metallic versie is.

Ik vind de Quarz grey ook niet lelijk hoor maar ik vrees dat we die wel veel gaan zien op de weg en ik kies liever wat anders. Dit omdat de race blue van m'n O3 ook wel veel rondrijdt. Niet geheel onverwacht natuurlijk.

Dit vind ik nog lastiger dan de uitvoering zelf.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Altos

Banned
Ik had dit zelfde dilemma @Gunner met de kleur van mijn (in bestelling staande) Fabia 3...
De kleur is een persoonlijke keuze en zeer moeilijk, ik heb de mijne pas durven kiezen nadat ik hem in het echt zag.
Jungle green vind ik zeer mooi op een Yeti, op de Superb is deze misschien wat onopvallend maar wie weet...soms is idd de karosserielijn net wat anders waardoor de lijnen door een bepaalde kleur juist meer uitkomt...
Veel succes met kiezen!

Tuulster

Forumguru
Dit is Jungle Green. Helaas is het groen bijna niet te zien op het plaatje. Overigens ook niet in het filmpje maar goed alles beter dan niets....

Kleuren zijn te zien in deze link vanaf 36.00 minuten.

upload_2015-6-24_13-53-2.png

dvon

Actief lid
Volgens Skoda klantenservice is deze kleur, en business grey, nog niet in Nederland te bezichtigen. In Purmerend staat in ieder geval een zwarte, in Veendam een Briljant Silver, en in Voorschoten een Magnetic Brown Superb.

Vandaag de Brilliant Silver Superb kunnen bekijken in de showroom. Quartz grey was te zien op een Octavia. En de Business Grey werd net van een transporter afgeladen en het terrein op gereden. Mijn twijfel tussen de drie grijstinten was direct over: Business Grey vind ik hem prachtig staan, levendiger dan Quartz.

En vandaag besteld: Skoda Superb-3 Combi DSG 1.8 TSI Style, Business Grey. Opties: 18" velgen Pegasus, sunset, lederen bekleding. En nu wachten tot oktober!

PS: 18" velgen zijn inderdaad 400 extra, maar ook nog 112 BPM extra, samen 512 euro.

Bovenaan Onderaan