Off-topic: ik ben bezig met de aanschaf van een Fabia 3 of Rapid en daar werd me wel verteld dat de kleur Rallye Green enig effect gaat hebben op de restwaarde...Ik twijfel nog hevig tussen Race Blue (hebben we nu ook op de O3 en blijft prachtig zeker voor mij als amateur detailer) en Rallye Green (deze is soms geniaal en soms wat saai, afhankelijk van de lichtval vind ik).
Alle grijze kleuren vallen af voor mij alsmede de bruine en beige. Mijn Citigo is nu wit maar als poetser is dit minder leuk, niet omdat het niet goed schoon te houden is maar omdat je alleen reflectie ziet na het poetsen en geen diepte. Dat Rood metallic vind ik niet Rood genoeg en niet metallic Corrida rood En Black Magic staat de F3 niet omdat (in mijn ogen) de rubbers altijd minder zwart zijn dan de lak, wat je bijvoorbeeld met chrome raamlijsten niet hebt...maar dat hebben beide auto's niet. Keuzes om gek van te worden!
On-Topic: De S3 lijkt mij op dit moment de best gebouwde auto van Skoda tot nu toe, in mijn mening kan geen enkele Peugeot, Renault, Seat of Opel hier aan tippen, qua rijden weet ik dat niet omdat ik er (nog) niet in gereden heb. Helaas kan ik geen 30K+ uitgeven, anders wist ik het wel.