Doe dat ook maar niet met AdBlueLijkt me ook geen logische plek voor ruitensproeivloeistof eerlijk gezegd...als je morst krijg je dat spul in je vulopening van je tank...doe maar nie.
neen.. althans niet voor NL of BEIs er ergens een site
Ik kreeg vandaag telefoon van de dealer. Ik had geen simple clever pakket besteld en dan zou die pas in 2016 geleverd worden. Indien ik eensimply clever pakket zou bestellen werd het wel 2015. Heb het besteld en de leverdatum staat nu op eind september. Iemand anders dit ook meegemaakt? Dealer gaf aan dat er in 2015 geen S3 wordt uitgeleverd zonder simple clever pakket...
Simply clever is automatische achterklep plus zonwering.
Op een style business zit al een elektrische achterklep......
Gisteren telefoontje van dealer dat er in 2015 alleen auto's worden uitgeleverd met de electronische achterklep. Deze zit zoals vermeld in het simply clever pakket (en standaard op de style businessline). Daarnaast volgens hem ook geen sunset ramen In 2015, die had ik wel als optie, dus nu maar achteraf folie erop. Wil niet wachten tot 2016![]()
Gisteren telefoontje van dealer dat er in 2015 alleen auto's worden uitgeleverd met de electronische achterklep. Deze zit zoals vermeld in het simply clever pakket (en standaard op de style businessline). Daarnaast volgens hem ook geen sunset ramen In 2015, die had ik wel als optie, dus nu maar achteraf folie erop. Wil niet wachten tot 2016![]()