Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

RobinPaardekam

Actief lid
Zijn er hier meer mensen die bij de 1e 50 bestellingen zitten en vip kaarten gekregen hebben voor de start van de tour in Utrecht?
Ik heb me wel opgegeven voor die actie maar nog geen kaarten gezien. Jij wel? Heb alleen even met de dealer gesproken en hij ging zijn best doen. Was er ook vroeg bij volgens mij dus ik dacht een goede kans te maken. Maar als jij wel al iets ontvangen hebt en ik niet dan vrees ik dat ik toch te laat was...

tritus

Senior Member
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen. Mijn collega, die een zeer groot fan is van de wielersport, heb ik daar heel blij mee gemaakt.

Laatst bewerkt:

EHS

Actief lid
Ik heb me wel opgegeven voor die actie maar nog geen kaarten gezien. Jij wel? Heb alleen even met de dealer gesproken en hij ging zijn best doen. Was er ook vroeg bij volgens mij dus ik dacht een goede kans te maken. Maar als jij wel al iets ontvangen hebt en ik niet dan vrees ik dat ik toch te laat was...

De dealer heeft mij doorgegeven dat ik kaarten zal ontvangen. Heb ze nog niet bij de post gezien overigens.

superbia

Forumguru
Oeioeioei de combi is ook fraai geworden zeg! Gaat het dan toch de combi worden... Bestaat er zoiets als een te grote auto? :D

renver

Nieuw lid
Natuurlijk..pagina 3 is niet helemaal scherp geworden, maar nog net te lezen...

Bedankt voor het delen!

Vraagje, op pagina 3 staat dat de snelheid niet digitaal af te lezen is maar dat kan ik bijna niet geloven. Dat is toch wel mogelijk middels een instelling of kan je de snelheid echt alleen aflezen vanaf de analoge meter?

Thrar

Actief lid
Bedankt voor het delen!

Vraagje, op pagina 3 staat dat de snelheid niet digitaal af te lezen is maar dat kan ik bijna niet geloven. Dat is toch wel mogelijk middels een instelling of kan je de snelheid echt alleen aflezen vanaf de analoge meter?
Lijkt me ook raar als dat zo is, bij de Octavia kun je hem ook digitaal aflezen.

renver

Nieuw lid
Dat dacht ik al, wat vreemd dat Autovisie dat zo schrijft he!

"In deze Skoda zit verder nog geen elektronisch dashboard. De snelheid en toerental lees je af op analoge meters"

Bovenaan Onderaan