Yeti 1.8TSI gekocht

Rob1.8TSI

Forumguru
weet iemand of de ik voor de instap verlichting en de achteruit rij verlichting ook weerstanden nodig heb?
oftewel lopen deze via canbus??
 

ertromp

Forumguru
@Corné de Kluijver +1

Voor de achterlichten heb je inderdaad canbus geschikte leds nodig. Verkeerde type is foutmelding.

Die voor de instapverlichting zitten ook op de canbus maar daar krijg je op je instrumentenpaneel geen foutmelding van
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rob1.8TSI

Forumguru
Hallo allen, ik heb een probleem.
Ik heb met mijn mooie lichtmetalen velg ergens tegenaan gezeten, gevolg een paar lelijke krassen.:banghead:
Kan ik die er zelf uit polijsten?
Wat kan ik het beste doen??
Heeft misschien nog iemand een originele velg liggen?
 

CDK

Forumguru
als het kras in de lak is dan is overspuiten een optie, als het een groef in de velg zelf is moet je ze compleet nieuw laten opmaken als je het netjes wil doen.....
 

Rob1.8TSI

Forumguru
De foto's zijn te groot, moet ze eerst verkleinen., groeven zijn door de lak heen.
Denk idd dat ik hem weg moet brengen.
 

CDK

Forumguru
Dan moet het wel een hoge stoeprand geweest zijn, want op een Yeti liggen toch vrij hoge banden dacht ik....
 

EdK

Forumguru
Nee een Yeti staat hoog op de veren @Corné de Kluijver
Maar zoals ik al vaker zeg met velgrand beschermers tijdens kopen van de band van je heel erg veel op.
Helaas krijg je ze alleen niet vanaf de fabriek als je een wagen koopt met LM velgen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik wil niet al te belerend overkomen, maar om schade aan velgen te beperken of te voorkomen....., nooit vooruit inparkeren bij fileparkeren, altijd achteruit het gat in steken en zorgen dat je spiegel correct staat afgesteld zodat je zowel het achterwiel én de stoeprand ziet.
 

EdK

Forumguru
Ja was daar een Yup tup filmpje van tegen gekomen onlangs en werd door een niet blonde dame gemonteerd
Alleen bij elke bandenwissel moet je volgens mij weer een nieuwe set plaatsen @Blackokkie2 ?
Of ziet ik dat verkeerd ?
 
Bovenaan Onderaan