Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Bakkertje

Forumguru
Ik weet niet of onderstaande een echte foto is, of een zoveelste impressie, maar ik had hem nog niet eerder gezien:
Skoda-Superb-Genfer-Autosalon-2015-1200x800-3fa6e3fc520bfe44.jpg

En dan zou onderstaande het vooraanzicht zijn:
Skoda-Superb-Genfer-Autosalon-2015-1200x800-c7cb0a18ebd24675.jpg

Gevonden op: http://www.autobild.de/artikel/skoda-superb-genfer-autosalon-2015-5260875.html

Pendragon

Donateur
Die voorkant ziet er echt strak uit, zeker zo met de lijn naar achteren en de mooie koplampen. Dus als het zo aan de voorkant is, prachtig!

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Ik denk dat ie tegen gaat vallen,in het echt!
Ik denk dat de pre-facelift tot nu toe de mooiste Skoda blijft! Het gevoel dat ik had bij de eerste Superb 2, blijft bij mij uit.:nono:

micky

Forumguru
Dit beloofd veel goeds, als het een beetje meezit wordt de volgende wel een SuperB Combi, gewoon omdat hij ruimer en ik hem wel mooi vind itt de vorige Combi, lekker hoekig:cool:

peterrapid

Forumguru
Men ziet zeker de familietrekjes op de neus van de nieuwe Skoda design-taal, ik vind hem heel geslaagd de neus in ieder geval het enige wat mij bij al de foto's beetje opvalt is dat proportioneel een beetje raar uitziet (valt me bij de nieuwe passat ook op) verhouding neus (ook hoogte) en kont, maar men kan pas oordelen als ik hem in het echt heb gezien.

tha a

Senior Member
ik vind het vooral heel veel O3.. (binnen vooral) Hoop dat het verschil met de octavia wel groot genoeg blijft.

Bakkertje

Forumguru
zojuist onderstaand filmpje gevonden, het laat weinig meer aan de verbeelding over en ik moet zeggen wat een onwijs gave bak is het geworden!

Ow en eigenlijk is dit de 4e Superb :jaja: het filmpje begint met de eerste Superb en dit zou model 4 moeten zijn (net als bij de Octavia overigens)

Laatst bewerkt:

Darkside

Forumguru
Ziet er idd netjes uit. Al had ik toch stiekum gehoopt dat ze wat meer "los" gingen en een eigen model zouden introduceren. Het is iets te veel familie gezicht zeg maar.
Overigens die eerste gen superb mag er ook wezen.

Neptukker

Forumguru
Audi A4 meets Seat Leon. Nette auto maar verwacht geen baanbrekend model zoals de afdeling marketing ons zo graag wil doen geloven. Het interieur is een mooie voorbode, geen revolutie maar evolutie. Precies iets wat de meeste klanten (zoals ik) ook wensen.

CDK

Forumguru
Ik zag het filmpje ook voorbij komen en dacht even checken of hij al op het forum stond en ja hoor :) :thumbsup:
Het lijkt mij echt wel een mooie strakke bak te worden, ben benieuwd naar de echte foto's van de presentatie :jaja:

Bovenaan Onderaan