Weeral tijd om een nieuwe te kiezen (RS TDI)

ludwin

Nieuw lid
Hallo ben je tevreden met de dsg,en het zicht door de achterruit of de zijraampjes als je de weg afslaat,ik rij nu met de combi versie en dat doet me nog twijfelen volgende week bestel ik er een rs benzine groeten ludwin

peterrapid

Forumguru
Ik ben heel tevreden met dsg. Was wennen in het begin maar zou niet meer zonder willen en zicht rondom is ok enkel dikke voorstijlen (is bij iedere nieuwe auto) zijn soms hinderlijk in stadsverkeer met veel fietsers.

TL@

Forumguru
De dode hoek linksachter is ook heel groot vind ik. Op de O2 (met spiegels zoals Mickey Mouse oren) was er bijna geen dode hoek. Kan bijna een volledige vrachtwagen in :nailbiting:

TL@

Forumguru
Gisteren bij @Antera langs geweest. Eindelijk dat vervelende luidsprekertje laten uitschakelen :jaja:

Nog een hoop andere leuke dingen laten aanpassen. Alleen jammer dat er schijnbaar geen XDS op zit (is toch standaard?) of allesinds toch niet aanpasbaar is.

Stop/start was ook uitgeschakeld maar werkt ondertussen wel weer. Ik denk omdat ik op de knop heb gedrukt om het te activeren/deactiveren :bloos:
Stoort me nu niet zo.

TL@

Forumguru
Sound generator uit
Start/Stop systeem uitschakelen (staat wel terug op nu)
Hoeveel liter nog tot volle tank in MFD
DRL aan met achterlichten zonder dashboardlicht en kentekenplaat
LED dimmen met knipperlicht
Airco op automatische stand met indicatie van sterkte
Knipperlichten actief bij noodstop
Ramen blijven bedienen voor bepaalde tijd met deur open en contact uit
Beide mistlampen achteraan activeren
3de remlicht knipperen met openen/sluiten
Rainclosing (indien niet standaard)
Gevoeligheid Microfoon iets minder (ik roep schijnbaar in de auto)
Laptimer

Antera

Donateur
je bent de 3de die nu meld dat de SS weer is gaan werken. Ik vrees dat VAG er weer een nieuwe software in heeft gedaan net als bij audi waarna een bepaalde tijd toch weer de SS geactiveerd word. Dit om ervoor te zorgen dat de auto aan de eisen blijft voldoen

TL@

Forumguru
Rammelende zonnebril is opgelost. Heb mijn vrouw een passend stukje fleece laten maken en heb dit met dubbelzijdige tape aan het plastic gekleefd, geen gerammel meer :thumbsup:

Bovenaan Onderaan