Weeral tijd om een nieuwe te kiezen (RS TDI)

Reno

Nieuw lid
Proficiat! Mooie configuratie!
Is het Maxi DOT scherm in kleur nu een optie? Tot twee maanden geleden was dat nog standaarduitrusting (hoop ik). Gratis Columbus GPS nu? Had beter nog even gewacht dan :)

• Leuk
Waarderingen: TL@

TL@

Forumguru
Kleuren max-dot zit mee in het gps pack.

Weet niet of het gps-pack voor iedereen gratis is, volgens de configurator is het betalen, maar mijn werk heeft een specifieke regeling met de dealer :-)

micky

Forumguru
Geen idee wat ie kost, 35mille of zo. Maakt niet zoveel uit voor een leasebak hé :tegek:

Nee, maakt niet uit, maar ik was gewoon benieuwd wat dat in België kost gezien het feit dat ik een Vlaamse vrouw heb :) dromen dromen dromen :)

• Leuk

TL@

Forumguru
Ik heb hier op het forum al een aantal dingen gezien die ik zeker ga veranderen eens mijn RS geleverd is:

-Plastidip van de Skoda logo's (zwart ziet er echt beter uit)
-Alle letters van de koffer (Skoda, Octavia en RS moeten er af), doet de dealer normaal al
-Verlengkabel voor de iPod, zodat die terug in het handschoenkastje kan
-Voeding naar de phonebox voor de Coyote (radarmelder, echt wel nodig voor een RS icm een gebrek aan zelfbeheersing :banghead:)
-Automatisch op slot bij wegwandelen (als @Antera het wil doen en vindt hoe het moet)
-LED's voor de mistlampen, zitten schijnbaar gewone lampen in
-Wat aanpassingen een de DLR's icm CH/LH, gezien in het VCDS topic dat er veel mogelijk is :yeah:

Ongetwijfeld zal het lijstje nog wel langer worden (ik heb iets gezien van geprojecteerd logo op de grond, leek me ook wel grappig)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Reno

Nieuw lid
-Verlengkabel voor de iPod, zodat die terug in het handschoenkastje kan

Ongetwijfeld zal het lijstje nog wel langer worden (ik heb iets gezien van geprojecteerd logo op de grond, leek me ook wel grappig)[/quote]

Ik versta ook de redenering niet goed om de iPod aansluiting in het midden van het interieur te plaatsen. Kan die verlengkabel aan het oog worden onttrokken? Anders heeft het weinig zin lijkt me?

TL@

Forumguru
Vanaf het nieuwe modeljaar kan de iPod gewoon op de USB, dus een kabel met 90° aansluiting naar beneden zou het toch redelijk "stealth" moeten maken.

TL@

Forumguru
Nee, nog niet. De leasemaatschappij heeft nog geen bestelbevestiging, zal voor volgende week zijn. Volgens de garage ging het september zijn, ik reken dus op eind oktober of zo :(

Mettes

Forumguru
@TL@ : Leveringstermijn is inderdaad 5.5 a 6 maanden.
Skoda blijft dit blijkbaar normaal vinden.
Voor mij (hopelijk) nog 1 maand wachten,hoewel ik nog steeds geen bouwdatum heb.

vandenbogerd

Nieuw lid
Redelijk oud draadje dat ik tegenkom, en nog geen introductie gedaan (komt nog, eerst nog wat inlezen :-)), maar wilde al even aangeven dat mijn RS sinds een weekje op de oprit staat, na een 6-tal maanden wachten.

En dat waren lange 6 maanden :-)
Tussen bouw- en leverdatum zat +/- 1,5 week (had wel spoedtransport toegekend gekregen).

Volgens de dealer was dit te wijten aan het feit dat de leverancier van de parkeercensoren niet zou kunnen volgen.

• Leuk

vandenbogerd

Nieuw lid
LOL

Die voelde ik al aankomen, daar ik bij het inlezen de meeting al meermaals zag passeren :-)

Echter ga ik moeten passen wegens een vrijgezellenfeest in Amsterdam die dag dat weekend.
Maar: ik hou'm te goed!

• Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Prachtige wagen proficiat @vandenbogerd kan al niet wachten tot de mijne toekomt. Maar ben heel blij dat ik jouw foto's zie, dus het nieuwe stuur met RS-logo that makes me very happy:cheer: want dealer zei mij dat voor België het nog het ronde stuur ging zijn.

Bovenaan Onderaan